yasasinnnn gene mimmmmmmimmmmmmm
ama benim bademciklerim sisti :(
cok hastayim be bilog :(
ama olsun mim pasladi bana pekSevdigim biricik Pilli Petro'M .)
efenim bu blogger benim icin cok ozeldir candir o yuzden bademciklerim olmadan da mim yapabilirim :( böhü.


mim seysimiz enteresan olmakla birlikte biraz kasicaz galiba :/
yeeaa fi tarihinde yapmistim ben bunu ordan copyPaste yapsam olma mi :/
taaaam uf :/
:)

şarkı sözlerini birleştir şiir yapiciizz bu mimiiimmiimmiizde

baslioruz,
once bi bardak su ilen birlikte;

işte geldim kuzu kuzuuuu
(ama) duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini
söyledim ya dinleseydin sen arada sıradaaa
(olsun) kapat gözlerini kimse görmesin
mikropları at hayatından

bitti :D
ahausha farkindayim cok gerizekali oldu :DDD

da niye italic yazmaya basladim ben :ÇS
hea evet Pilli Petro'dan caldim ya ondan oldu karakterler :/

idare edin nütfen :'(

ps: bademcikŞişmesi nasi gecicek bilen varsa ve soylemiosa.. !

ahaushaua offf gittim taaam

ohannes cok guzelmis bu karakter ya italic hep guzel durur zaten,
Pilli Petro' M hangi karaketeri kullaniosun? ciddiyim ben de yapcam :(

üfPüf gittim


sonradanGelenEdit: karaketer diye bisey yok, karakter o!



0 yorum :

Yorum Gönder