hahauah allaaam bunca yildir blog yazarim ilk defa boyle bi mim geldi yasasinnnn .)
walla gayet net acik cat cat sorular wa du bakalim nasi yapcez hadi baam ibraaam ;)
efenim bu mimimimiizi sevgili celly pasladiiiiii .)
loyyy .)
eveeeeet bismilmim hadi baslioz ;)
ps: allaaam affet :)

psII: aynen kopiPest

1)Kaç yaşındasınız?
16
hauaha taam yalan soyledim 26 :/


2)İsminizin son harfi ne?
bazen u bazen ü ;)

3)En sevdiğiniz renk?
pembe
tabii ki!

4)Kilonuz kaç?
52


5)Boyunuz kaç?
1.71


6)Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz?
ilk bebek benim !


7)En sevdiğiniz şarkı ?

portishead - roads

8)Sizce esmer mi sarışın mı?
esmer olsun benim olsun yan bakisi yaksin bakarken delip gecsin tek bakisi sustursun ;)

9)Sigara kullanıyor musunuz?
seve
rek hem de .)

10)Alkol?
ba yi li rim miller olsun jack daniels olsun hele baileys olsun offf

11)Çayı fincanda mı içersiniz,çay bardağında mı?
fincan kupa mug ne olursa .)

hahauhau bayildimmm ben bu işe ;)
eveeeet gelelim talihlilereee ;)

Ipekböceği'M

Rögar'iM

Mery Daimon'uM

MeLLy'iM

Crazywomenrosemary'iM


hadi baaam ibraaam ;)

ps: len bu mim arastirmaSeysi olmasin sakin :s
laaan!

ehheeh gittim gelicem .)

0 yorum :

Yorum Gönder