ahaua sonunda bademciklerimi hastaneye goturdum gece ani kasilmalarla :)))))
loyyyyy ;)
evet dun biraz serum, biraz kasGevsetici yedikten sonra tamam alin bademlerimi bademciklerimi dedim adamin yuzune karsi :D
adamcagiz ciddiye alip iyilestikten sonra yapalim o zaman gibi bi cumle kurdu ve ben hhooop yataktan asagiya 'a yoo tamam hersey yolunda bak ben iyiyim gayet iyiyim isterseniz amuda bile kalkabilirim kalsin onlar orda ben seviyorum bademciklerimi oyy yerim onlari' falan demeye basladim :D
farkindayim cumle dusuk oldu ama idare ediiciiz artik .)
iyiyim bademciklerimi elime aldim oynuorum bugun :/
ahaushasua


bide su enteresan gelio, yani bi mide spazmi olur anlarim, baska ters bi durum olur allah korusun anlarim ama arkadasim bademcik bunlar ya :s
daha da enteresan bisey var,
dun adsiz yorum atan arkadasa sesleniyorum;
lutfen ama lutfen hayatimda gelisecek olan diger olasiliklari da bana yollayabilir misin?
bunu tutturdun gibi dolayli olarak, digerleri de tutarsa alnindan opucem .)
cok ciddiyim.

opucukler tebessumler herkese .)

ps: iyiyim gercekten panik yok .)
simardim ya kac gundur gecmis olsun ayy kiyamam'larla simdi de uzulceginizi dusundum sevindim :)))
ahaua kabul psikopatca bi davranis .)
ama sevgi yumagiyim arkadasim istiorum ki herkes oooii kiyamam tuh falan desin .)

kahveye gittim gelicem bebişlerim .)

0 yorum :

Yorum Gönder