olucem dalicam yukarda adina komsu dediklerine!!
lan bu ne aq 9dan beri tak tak tak
allaaaam yaaaa
japona dalmadan geldim sagSalim
simdi de bu!
yarappim sinio musun beni napiosun!!!
hayir akilli uslu durayim diyorum
agzimi bozmayim diyorum ama yeter aga yaaa!!!!
way aq gerci onlar da hakli hSonu olsa daha beter!
tasinmayin arkadaslarim!
tasincaksaniz da evi yaptirmayin yaaa
oylece oturun minimalist akima ayak uydurun
parke olmasa nolur
mutfak dolaplari tezgaha illa uymak zorunda mi yaa!!!
birak kalsin oyle dimi!
zabitayi falan aricam az kaldi
allaaam yaaaa
en azindan bi an once yapin bitirin
adamlar 10dk calisio yarim saat kahkahaGurultu!
anlamadim ki calisanPatron iliskisindeki bu samimiyeti!

üfffffffi
kacti bu zabitlerin numerosu!

0 yorum :

Yorum Gönder