22.03.2011

loyZzi ki :))


ahauahau hayir komsularla bi derdim yok :D
bildiimiz sabaaan korunde kapi calio bi iki saat once uyumusum, allaaaam geldiler diye kapiya kosuorum ve canim komsucum :)))
ama benim gozler aninda acilio ve hi ney evet ahhaahhh hi hi tabii muhakkak haklisiniz kesinlikle katiliyorum tabii ki yo yo rica ederim nezaketiniz essiz yoo uyumuodum kahve falan filan seklinde ahhaahhaahh
yarappiiiiiiiiiiim :p
ne sorun olucak kucucuk hayvan piti piti yuruyo ahhaahh onun patilerini yerim ben :p
hem ben kopecikleri severim ki .)

bu arada gunaydin bilog .)
loyyyyyyyzZ ;)

8 yorum :

iyi kalpli canavar dedi ki...

leeenn merhaba laann özledim ha blog dünyasını beynine sıçtıklarım ona yasak buna yasak sokayım kafalarına.bu arada az düzgün yaz lan anlamıyom yazılardan bazen.ben türkçeme kötü derdim kendime bok atardım ama sen benim türkçenin de anasını sktin maşallah.hadi öptüm lenn kocaman

LoLLa dedi ki...

iyi kalpli canavar'iM ahhauahauah allaaaaam temeeeeem dikkat ediciiiim ;)
xx

sünter dedi ki...

komsun köpek aldi demek:))
zaman zaman yazdiklarini anlamakta zorluk ceksemde (iyi kalbli canavara katiliyorum)inatla okumaya calisiyorum burdayim. Bir haber vereyim dedim:))
Öptüm canim...

LoLLa dedi ki...

hhhiii SÜNTER'İM canımmm .)
iyi ki gelmissin iyi ki burdasın .)
ehheeh ben de anlamiorum bazen yazdiklarimi inan ;)
hem komsum varmis hem de kopegi bi de sanirim iguana gibi biseysi :))
öykkkk :/

opucuk opucuk opucuk sana .)

crazywomenrosemary dedi ki...

kıssss!!! ben gidince dönmüşsün yahu..!! çalışmalarım bittiğinde döneceğim..ama zaman çalışma zamanı..azıcık daha yokum blogda..öslemişim seni ve blogunu..yeniden merhaba sana...:))

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM beyazKelebeğim ehheeehhh dönerim ben oyle isteee ;)
nereye gidiosun geri gel diom bak!
len!

ehheeuheue yerim ki seni ben .)
bekliorum hurry up .)

crazywomenrosemary dedi ki...

bana bir açıkla bakimmmm...neden yok oldun ki öle pat diye...hımmm bir daha olmasın..çok özledim seni,tarzıını espiriklerini...yapma bi da olar mı?..:))

bak çoğa varmaz bende güsel güsel yazıcam yorumlarımı...bu ara biraz boşladım...

ama mecburum..biras çalışmam lazımm..:))

özetle özledim seni yahuuuu...ötesi yok işte alla alla...;))

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM aayyyyhhhhh temeeemm gitmiceeeem bi daaa .)
loyyy loyyy loyluduloyyy ;)
kayboldum cunku tikanmistim, bi kac zor hafta gecirdim..
ama hersey yolunda simdi thanksGod .)

benddeeeee ozZzleedimmmmmm .)
cabik gel!

mmuujjkkk

Yorum Gönder