Yuh blogger yuh tc
e yitibe acilmisti ya belki ondan, birinden biri muhakkak kapanmak zorunda ya :/
ne diyem
yakinda bizi de kapataicaklar aq!
ya evden disari cikamicaz ya da yasakli olucaz, cikicaz ama biseyimiz yasak olucak mutlaka!
la bu ne!
annamadim kim naapti da bligger kapandi :s
naaptiniz len! :)
tam heveslendim yazayim artik kafami koparicak bloggerCamiasi nerdesin sen deyu dedim
anam bi girdim mahkeme karariyla kapanmis :s
ee errr errggg ergoooo
no noo nooo
kon kon buraya kon cocuum gibi :D

hani dedim belki
bide sey
Sayın Haberal dolasiynan acab dedim biz ogrencileri de gider miyiz seye dediydim
ama yemedi
demedim tabi :/

bu arada hayatimda degisiklik yok
hersey ayni
tekduze
siradan
endiseli
bikkin
etc..
bilginize sunayim dedim merak edenler olduysa .)

ps: bu arada bazilarimizin yorumlari gorunmuyor evet farkindayim dostlarim ama endiseye mahal yok zira bi gece tepem atti butun yorumlari komple sileyim dedim kendi cevaplarimnan lakin baktim basedemeyecegim, gerisin geriye tiris tiris kapattim ayarlar sekmesini :/
kisisel degildir, tepeAtmasi sonucunda olmustur :(
bi daha yapmicam :(
soz :(
amin :)

eveet kisaca durum bundan ibaret .)
lakin ne mutluyum ne mutsuzum
yasiyorum
nefes aliyorum
thanksGod .)

enOnemliPS: İbrahim Tatlıses' e acil şifalar..

enOnemliPSII: Eeeerrrrrrrrr

ahuhau sustum da gittim..

kissadanHisse

gunGelecek
anOlacak
zamanYardımEdecek
bana
biGun
yeniden..

4 yorum :

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

Error vermişin kuzum ne bu ahaha :D

zağanos dedi ki...

helal LoLLa susma sustukça sıra bize gelecek

LoLLa dedi ki...

ipekbocegim kuzucum hem de nasil biliomusun
vitalError

LoLLa dedi ki...

susmam zağanos endiselenme

Yorum Gönder