herşey geçer,
geriye bi tek diş ağrısı kalır :s
başbaşayız sevgili çenem ve üzerindeki sevimli dişlerim
hadi baam ibraaam :s

allaaam yaaa yardım et de gecsin nolur feciFena durumdayim :'(
canim discim utanmasa metodon vuıracakti way aq hala zerre dagilmadi uyusukluk :s
kalici hasar birakirsa yandim ben :s
zaten kucukken attan dusmus insanModelinde calisio beynim bu ara :(
yazik bana '((

evet kisa kisa havadisler bugun ama bisi sorcam,
alkol alabilir miyim ki bu gece?
hani igne, alkol, mevlaya kavuşmak falan filan?
hi?

ofPufPof :/

gittim
gulucukler .)

5 yorum :

iyi kalpli canavar dedi ki...

rakı al dis ağrısını geçirdiği yönündeki kuvvetli bahanelerdendir hem o zaman günahta sayılmaz belkim:/

LoLLa dedi ki...

iyi kalpli canavar raki diilde sodyumNitrat denicem bu aksam :/
muhtemelen haberin olur ölürsem :(
ölmeyim yaaa :(
ama sodyumNitrat da iciym ben :/
üfPüf
tissss tis tis da tisss :(

LoLLa dedi ki...

ayrica da iyi kalpli canavar diil iyi kalpli canavar'iM .)

xXxx

iyi kalpli canavar dedi ki...

iyi kalpli canavarın yer la seni:)) dns degistirdim artık girebiliom hebeley höbeleyy:)))

LoLLa dedi ki...

iyi kalpli canavar'iM loy loyy loyyyy :)))
da nerdesin acabağğğ kayboldun gene !
geri gel!

Yorum Gönder