dipten bildiriyorum efenim burlar cok karanlik :/ :)
lakin enSevdikleriminBiricigi olan !..MELLY..! bana mimimimmini paslamisSs .)
mimimmizin konusu enSevdigimizEsya ve hikayesi.

hmm,
benim yok oyle bi esyam,
gun gectikce degisiyo sevdigim hersey .)
kah pembeTokalermi,
kah kanvas sortumu,
kah stilettolarimi,
kah gozluklerimi,
kah cantalermi,
kah muglarimi,
kah burcumu,
kah yesilRengi,
kah sariyi,
herseyi sevebilirim bi anda ben .)
herseyden vaz da gecebilirim bi anda .)
uzun zamandir ve yillardir hayatimda degismeyen bir kac sey var, saysam dordu, besi gecmez,
onlarin da anlamlarindan ziyade hayatimda olmalari onemli, anlamlari o denli saglam yani .)
yesil mesela, pembe mesela renk gibi .)


aslinda nicoleKidman'in son zamanlarda esya azaltmasini takdirle karsiliyorum,
hatunKisi sadece bi kac elzem esyayla yasiyo .)

burdan sevgilerimi gonderiyorum kendisine .)

ps: ahhaah nicole bana burda yorum birakiomus ne gulerim ahsuahsush

:D

ama mimleri bekliyorum MeLLy'ciM .)

ve seni kocaman opuyorum .)
rengarenk .)

8 yorum :

Cimbakuka dedi ki...

Bu mimler hala var mı ya? :)

crazywomenrosemary dedi ki...

kısss..!! özlemişim seni...seni duymak ne güselll..öbdümmmm en koccamanından...:))

LoLLa dedi ki...

Cimbakukam sen gelir miydin burlara yaaa
ps: hageden dipten bildiriyorum haberin yok ama mikrop!

psII: olma mi yeaa hala var bliggeri biz ayakta tutuyos ne sandin asdşfdşsşfşachk

operim ki .)

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM simliKelebgim oiiii nerlerdesin yeaaa sen ofPofPuf ama!

mmmuuuucccckkkkkkkkkkk

crazywomenrosemary dedi ki...

sen gittikten sonra bir süreliğine uzak kaldım..şimdi işlerin yoğunluğu kalmadı bloglar da açılmış sevindirik oldum walla sencileyin....;)

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM pembeSimliKelebegim yiring seni ben .)
evett acildi bloglermiz gittim kavga ettim boyle boyle dedim acin lan geri nasi kapattiysaniz dedim agizlarina iki tane vurdum kactim aksam geldim baktim acmislar .)
loyyy ;)

ooiiiiii iyisin dimi?
gitme bi daa ben de gitmicem kimse gitmesin yaz gelsin bide ./

;)

xX

crazywomenrosemary dedi ki...

ah o yoluklar senin eserin miydi? Hırçrn kısss hakkını arayan yanını daha çok severim senin ben kıssss::;)

ewet nerde kalmıştıkkkkkkk!!!

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM piriltiliKelebegim ebettt ben yaptimmm onnari ihiihhiii .)

eheudheuehu walla bende herBiBok ayni :D
haberler sende ;)

Yorum Gönder