efendim cok yakin bir arkadasimin, vodafone' e sikayet iletisini aynen buraya aktariorum:

" Öncelikle müşteri hizmetleriniz kadar küstah ve iş yapmaz bir ekip yok !

Belli kalıpları ezberleyip sadece müşteriye onu söylediklerinde hizmet verdiklerini sanıyorlar !

18 aydır ne hizmet aldım ne memnun kaldım !

Bir tane vodem yüzünden resmen peşinizden koştum !

Nasıl bir hizmet nasıl müşteri memnuniyetidir bu anlamıyorum ki !

Ne kapsama alanınızdan memnun kaldım ne de size bunu ilettiğimde verdiğinizi sandığınız hizmetten.

Üstüne üstlük 17.04.2011 de saat 11.35 de müşteri hizmetlerini aradığımda bana yetkili olduğunu söyleyip sadece prosedür cümlelerle cevap veren Ebru Hanım daha önceden yanlış bilgi verilmiş olabileceğini, bunun normal olup şu anda sadece vodemi iptal ettirebileceğimi başka bir şey yapamayacağını ve bu durumda YETKİLİ olduğunu nasıl söyleyebiliyor?

Vodem 18 aylık anlaşmam bitmesine rağmen, iptal ettirip ettirmeyeceğim sorulmadan aylık fatura nasıl yansıtılabilir?

Reklamlarda bangır bangır müşteri hakları diye bağırdıktan sonra nasıl müşteri kandırılır?
Bir tane yetkili ulaşıp da "Deniz Hanım sorunlarınız çözüldü mü? Memnun Kaldınız Mı?" diye nasıl soramaz..

EMİN OLUN BU DURUMA ARTIK DAHA FAZLA KATLANMAYACAĞIM SİZİ TÜKETİCİ HAKLARINA ŞİKAYET EDİP DURUMU DA BASIN ORGANLARINA İLETECEĞİM.

SİZ O ZAMAN NASIL REKLAMLA İNSANLARI KANDIRMAYACAĞINIZI MÜŞTERİLERİNİZE DAHA UYGUN ÇÖZÜMLER GETİRECEĞİNİZİ ÖĞRENİRSİNİZ."

kissadanHisse: napiyomusuz bi daha yapmiyomusuz vodafone alip acmiyomusuz !
ps: ay wallahi salak bu vodafone !
ps II: cagriMerkezlerine ne idugu belirsiz insanlar alirsaniz isiBilmeyen, boyle olur. yapmayin.

2 yorum :

zağanos dedi ki...

turkcelli seviyorum :) tamam aylık faturalarımı görünce avea reklamlarındaki cool center ı anımsamıyor değilim ama hizmet çok iyi :) kalitenin de bir bedeli oluyor

LoLLa dedi ki...

zağanos kesinlikle turkcell diyorum ben de,
bi de dedigin gibi cok fahis faturalari olmasa candır,
ama olsun avea da onun ikamesidir,
hele ben su saatten sonra vodefonu olan birini tlf rehberime bile eklemicem dusun yani o derece amk!

Yorum Gönder