herseyden beslenen insanlar vardir ya,
iste onlar mutsuz da olsalar hayatta en basarili insan olurlar.
gelelim fasulyanin faydalarina;

bir erkekle bir kadin arasinda yasanacak en kotu sey nedir?
karakter catismalari sanirim.
yaptigim son gozlemlere dayanarak evin mutfagindan bildiriyorum;
(anneea walla bi daa baarmicam, bunu da bi araya sokusturmak istedim loy)
efendim simdi bu yedi uyurlardan biri ceviri yaparken azcik para alirken digeri de gunde bilmemkacsaat uyurken geri kalan besinden haber alinamiyo :/
taam sacmaladim ama mazur gorun kafamda bin tane sey,
tatil istiyorum artik bana da yazik bunca sikinti, bunca cefa, bunca eza, bunca elem bunca keder nolucak bu ulkenin hali bilmiyorum ki :&

eveeet farkindayim gayet uzun zamandir yasamiyo gibiyim lakin dondum
allah rizasi icin cevirilernizi gonderin be ya :D

ahsuahsuabsd benden iyisini bulursaniz haber verin benim de bi kac tane var :)
goddess sozum sana bebegim kina yak annecim brava simdi bana ceviri bul hadi baam geri geldim yanina puhhh!

0 yorum :

Yorum Gönder