yok boyle bi adam yaa ahsuahgsuahas

ps: allah sahibine bagislasin :/ :D

10 yorum :

crazywomenrosemary dedi ki...

sınıııf,sınıııf...bir koku alıyorum..;))

beenmaya dedi ki...

şimdi benim tipim değil dicem kimse inanmayacak ama hakketen değil ya :))

LoLLa dedi ki...

BEENMAYA'M ayyyyyiihhhhh iyi ki geldinnnnn kiii .)

eheushsu benim de diil de adam hos yapcak bisi yok :D

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM beyazSimliParlakKelebegim ahsuahsaus alakasi yok bebekSurat adam omrumde donup bakmadim babyFace e :DDD de inceden tabii bi beyeni oluyo :D begeni degil ama beyeni :))))

crazywomenrosemary dedi ki...

HIIMMM ?? TAMAM TAMAM !!ANLADIM KISSS,ÜZERİNE GELMİYCEM KİHH KİHHH..;))

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM pembeKelebegim puhhhhh :)))

Mia Wallace dedi ki...

hahaha bence çok komik :D

Elizaphelia© dedi ki...

kim ki bu :D

LoLLa dedi ki...

Mia Wallace hemen muhalefet ol zaten mikirop ;)

LoLLa dedi ki...

Elizaphelia©' M biz buna tarkan diyoruz ama kimileri tas diyor :D
ben de yeni yeni ayikiyorum su fotosuna :))

Yorum Gönder