kendimi yaktim ben!

gecmis olsun deyin kiyamam da deyin :(

sadist olsam 1000C 'yle yakardim :s
1950C bastim gayette !
iz kalirsa sctigimin resmidir :(
golge dusecek adam beni bosayacak :(
:D
tamam civitmiyoruzZ ve iz kalmamasi icin neler yapabilecegimi yaziyoruz itinayla bana,
hadi! :)))
1,2,3, go!

uff nasil yaniyo nasil anlatamam :(
bi de benim canim cok tatli diildir oyle
zamaninda biri koluma sicak cay kasigi basmisti ondan antremanliyim ::)

gece uyuyamiorum yatagi tek tarafli kullanioruz :(
sabah da ciyak ciyak aagghhh yaniorum' lar ucusuyo havada :)
hayir komsulardan biri duysa rezillik ahsuashsua ufff :D

bu arada ciddiyim iz kalmamasi icin napicam ben? :(
kimi yumurta aki sur dedi, kimi yumurtanin sarisini pisir sur dedi, kimi sadece krem sur dedi
ahmet maranki de cig patates rendesini koysun oraya demis her kim yandiysa :/
napicam ben hangisini yapsam kararsizim :/
daha bok etmeyim :s
kacinci derecede yanik sahibiyim sagolsun sevgili hastane yonetimi de cok yardimci oldu,
yogurt surmeyin gecer olmadi laserle sildirirsiniz dedi baktim hmmladi ve iz kalmaz dedi :s
cok biliyon sen :s :(
ühü

allaaaam sen yakma nolur :(

ps: neydi o büşür müydü?
ahsuahsu sustum da gittim xX

^^

11 yorum :

crazywomenrosemary dedi ki...

susss sus ..kıyamam sana ...hemen limon sık yanan yere ve ardından buz kompresi..

yanık ütüden mi,fırından mı kaynaklanıyoo...söle çabukkkk! geçmiş olsun..:/

Pilli Petro dedi ki...

beni yak kendini yak herşeyi yak :P

geçmiş olsun, kıyamam sakarlıklar prensesi bilmiyorum valla iz nası kalmaz. ben saç maşasıyla kafamı yaktım beni herif pek bi beğendi, boynuza gerek yok izin var artık bile dedi. o kadar öküzdür kendisi :))

o yüzden aslanlar gibi izimle geziyorum olmadı sen de dene :)) öperim

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM pembeKristalKelebegim limon mu? :s la daha beter yanmayim :s
asit yakar yaaa ya eminsin dimi bak yaparim biliosun manyagim ben ondan sonra gezerim oyle :s
enemmmm limon muu emin misinnnnn :s

ne utu ne firin aq :(
uffff

LoLLa dedi ki...

Pilli Petro'M ahhaushauahaushsua allaaaaam guldurme bee aciyo hahaushauah ahsuahsuahaua aay ne guldum offf ahshsuahsuahsushsusha
ahshshshsuahsuahaushshshsuash

canimsinnnn yaaaaa

opuyorummmm kocamannnnnn xXx

crazywomenrosemary dedi ki...

cidii kısss yalan demiyom aynen uygula canın az yanıyo..limondaki asit onarımın hızlı olmasını sağlıyo..
hiç canını yakmak istemem canısı...:))

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare dedi ki...

gecmıs olsun canım, kendısı bızzat en olmadık bolgelerden yanıga maruz kalmıs bırı olarak ıkı tavsıyem olacak.
birincisi anestol ve silverdin mutlaka kullanıyosun, acını alması ıcın
leke kalmaması için de, yumurtaları haslıyosun once, sonra sarılarını cıkarıp tavada yagı cıkana kadar kavuruyosun ve o yagı suruyosun.
tum lekelerı gecırıyo ( en azından benımkıler gectı)

crazywomenrosemary dedi ki...

sahi ben SAZAN değilim di mi? ;))

LoLLa dedi ki...

razywomenrosemary'iM hayatiminSimliKelebegi tememm deniycem o zaman .)
ayrica da aramizda sazan olan birisi varsa benim kendimi yaktim resmen sadistSazan seklinde :/

LoLLa dedi ki...

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare silverdin surunce de gunese cikmamak gerekiomus :d bunu da ogrendim ben :DD
karario olm kremin degdigi yer :D ahsuahsu
hmm evet yumurta tavsiyesi sen dahil toplam 7 kisiden geldi karar verilmistir:

yumurta anestol limon sirke
artik bunlar gecirmezse ben kendimi oldiriym bence :D

pift :/

allah korusun tabii :))

operimmm cok sagol .)

crazywomenrosemary dedi ki...

sazan lolliş kavurma aynen...canısı öpiiimm geçsin kısss..:))

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM maviKelebegim seni yeriiiiim bennnn .)

;)

Yorum Gönder