lan lan lan izleyiciler gitti :s


blogger anaskim senin
ne bicim calision yea :s


8 yorum :

Mia Wallace dedi ki...

canım hemen büyük bir pamuğa sirke dök ve sirkeli pamuğu yanığın üzerind eyarım saat tut. sonra eczaneden 3 tane yanık kremi al. biri iz için biri acısı dinsin diye birini de bilmiyorum ama üçünü karıştır ve yanığın üstüne sür. benim yüzüün büyük bir bölümü yanmıştı ve aynen bu şekilde iz kalmadan geçti. hadii!!!

LoLLa dedi ki...

Mia Wallace'iM lan lan lann ne sirkesi ayyy yakicaz beni iice yaa :DD

emin misin bak sirke limon bunlar asitli seyler yeaa :s pfff bisi olursa yolarim walla seni :D

Mia Wallace dedi ki...

hayır tabii ki hiçbir şey olmicaak! ayrıca ben yanlış yazının altına yorum yapmışım :D bak benim yüzümün yanığını o geçirdi diyorummm! :)

LoLLa dedi ki...

Mia Wallace'iM biricigim yaziyi birak yazi onemli stop. denicem bak sana guveniyorum stop! bisi olursa atarim kendimi assaalara diyorum stop. seni yerim diyorum stop. opito bi suru stop. tesekkur ederimmm tekrar tekrar stop. kaybolma arada ugra diyorum stop! ;))

xX

beenmaya dedi ki...

çok çok geçmiş olsun canım benim...

Mia Wallace dedi ki...

çok çoook tatlısın stop. kaybolmam yine gelirim stop. hemen iyileş stop! :D

LoLLa dedi ki...

BEENMAYA' M ayyyyhhh cook tesekkur ederim biricigimmmmm .)
gecsin artik evet :(

operimmmm

LoLLa dedi ki...

Mia Wallace'iM ayyyyiihhhhh utandim saniyorum sabah sabah :o iihhiihiii

ps: temem iyilescem soz .)

ps II: geri gel diom

ps III: kissess bi suru .)

Yorum Gönder