22.06.2011

fatura

biz üç kişiydik,
ve daha mutluyduk,
ben keyfim bi de kahyası..

sonradanGelenEdit:
ahaaahh MERY DAIMON yuzunden geri geldim :)
aklima bisi getirdi
hani biz kucukken derdik ya sana ne keyfimin kahyası mısın? diye,
iste ben hic kahyası mısın diyemedim,
benden hep kaayası mısın cikti :)))
walla lan ben hala bazi kelimeleri soyleyemiyorum :)))
gulmeyin lan dislerimin arasi ayrik
bazi harfler kaciyo ordan :D
mesela asla dogru duzgun çiftlik diyememisimdir ahahaha
hep çitlik cikio niyeyse :/
hayir bide yeni duyanlar bi dalga geciyo ki sormayin :)
ne ney bi daa soyle bi daaa
neyiiii
ciftlik de bi
yaaa hayir git demicem guluon sonra püf :(

ahahsua boyle dialoglar yasandi walla :D

bide galiba ben cok hizli konustugumdan oluyo
boyle ellerim kollarim oynuyo ucacak gibi oluyorum D:
hani biraz daha kassam ucarim o derece ahhashuahs
walla ne eglendim kendi kendime heaa

e o zaman bi baileysCoffee icmeyek mi yaa :D
gerci o kadar pisim ki bu ara sisenin agzinin kenarlari yapismis :s
cus aq nasi bi insan oldum uffff

hii taaam sarki da burda


herkese kalpler sekerim .)

ps: o ebru kaltagi da eööh yani masallah taş olmuş :s

2 yorum :

MERY DAIMON dedi ki...

hey gidi günler.. :)

LoLLa dedi ki...

ahhaahshah MERY DAIMON'uM diymiğğğ diymiğğğ bi ara da keyfimin kahyasi misin derdik :D
gerci ben hic bi zaman kahyasi diyemedim hep kaayasi misin cikti benden :/ :( :))
aahashsauah dur dur :)))

mmmuuccckkkkks .)

Yorum Gönder