eskiden ne meshurdu boyle kart seyleri yaw
gorur gormez dank etti ahanda dedim isteee bende de vardi boyle bi kart
Yeni Zelandali sevgilime hediye etmistim baksin diye bi fi tarihinde .)
ahhaaahhaaahhh

tabii kimbilir nerde ohoo evlenmistir kuzucum D:
ayh bi de ben evlenebilsem
hayir bi bebek yapsam tamam dicem iste hayat basladi .)
hayatin babasi var annesi de var kendisi yok iste pffff
babaya desek bak boyle boyle, anne dunden hazir
baba: yaaa birak yaaa ne bebegi
anne: amaaaa offfff

resmin uzerindeki amelece not yoktu tabii o zamanlar kart ustunde .)
ne demisler bakalim,
Öptüm say Gömdüm bye
ahashsuah la bari ingilizceyi kullanmayin biliyo ayaklarinda :))))

o pe rimmmm .)

ahaaahsuah sustum da gittim .)

6 yorum :

cemo dedi ki...

Bana hiç kart almadın :(((

LoLLa dedi ki...

Cemocanım ahhaahsau bilemedim kuzuuuum alirim ki hem bole arabali bisiler bulurum sana .) hatta manyak gibi istersen postaneye vereyim :)))

cemo dedi ki...

Yok elden teslim et posta parasına yazık len o paraya pira alırız :)

LoLLa dedi ki...

Cemocanim ahahsuahasushaus hemi de miller yanina da kokric! D:

cemo dedi ki...

Len gece gece kokoleç dedin söktün ciğerimi iplis ilk fırsatta kokoleç yiyciz tamam mı :)

LoLLa dedi ki...

cemocanim ahshsushau ben yeni ayildigimdan anca farkettim temeeeem yicizzZ sozZz

Yorum Gönder