biri bana ben kalkmadan kahve servisi yapsin lutfen :(
oyle bi dunya bulursam gidicem ahan da soz diyorum lan :(
yoruldum aq mutfaga git gel git gel
bu nasil bi hayattir yarabbim
cikmayan limonla konus ona sevgi goster itinali davran
arada saksisini op
ama o cikmasin :(
bu ne yaa
yeter aq ama skerler bi yere kadar offf
yordun beni hayaaaaat

assfsfsfdfss

ps: bu arada cikan fidanlari yahut cöğürleri napicam acabağ ben
yani ne zaman gercek saksilara alicam demeye calisiyorum
yoksa ben de biliyorum yemicem heralde

ps II: havalar da ne kadar kotu gidiyo lan :s

ps III: şehrime yağmur yakışır benim,,
ankiraya yakışmadığı kadar..

5 yorum :

cemo dedi ki...

Bize gel kuzu :) istersen kahve banyosu bilem yap dolduriim küvete sabahtan :D

LoLLa dedi ki...

cemocanim ahssuahsua allaaam yaw ne adamsin cilgin misin sen koca kuveti doldururum diyo yerim senin guzel kalbini biricigim benim .)

ps: kahve zehirlenmesinden giderim walla :D

cemo dedi ki...

Bişicik olmaz ben varım yanında antidot olarak :)))

LoLLa dedi ki...

cemocanim ahshasus antidot ne yaw
ahanda yeni bi kelime daha ogrendim du bakalim neymiiisss

optum optum optum .)

cemo dedi ki...

Her zehrin bir antidot'u olur ilacı gibi bişey yani :)

Yorum Gönder