Nemiroff insanin ebesini seviyo soyleyim bu arada
icmeyin
girtlaktan geciyoo mideye iniyoo kalinbarsagi parcalayip atiyo 
yapmayin
hele de bele bana bisi olmaz neler gorduk diipte bok surmemek icin iciosaniz i ih sakin
ben ki vodka icerken aman canim shot yapioz bunu da iceriz diyerekten kusan bi insanim
nasi bi cesaretse artik :/
walla cok afedersiniz bilirsiniz kufretmeyi hiic sevmem ama simdi etmek uzereyim
bu nemiroff boku insani sicirtio :s
yalan! komple yalan! ustundeki Turk insanina gore anlamsiz yazilari okuyamayinca vardir bildikleri diip icmeyin annem :s
lan bi bakim su neymis sicirtti meret diip aratinca giigle'de honeyPepper cikio ama aldanmayim kusum yapmayin :(
iki ayaginizin ustunde durmayi birakin, amuda bile kalkarim gecsin su dedirttiriyo :s


ps: dedirttiriyo kelimesini ben cok zor yaziorum lan :s :(
tlfna numara kaydederken binbesyuzalti kere kontrol etmek gibi bisi :/


taam gittim sondan bir onceki kez ;)


opitoOo


loves smiles hugs .)



ps: cemocanim ayrica da bu haftasonu artik kemale eriyorum insallah goruselimmmm

2 yorum :

crazywomenrosemary dedi ki...

çılgın tüketiciler olduk çıktık ayolcum..;))

LoLLa dedi ki...

crazywomenrosemary'iM beyazPırıltılıSimliKelebgim kesinlikle katiliyorum walla kafayi yedik :D

Yorum Gönder