Sezen Aksu'nun yeni sarkilarini begenmedim kesinlikle :/
ama bi tanesi var ki aman yarabbim,
aşka şükredelim diye bi sarki yapmis hatun kisi
akillara zarar
kadin yasiyo iste
bir zezen kolay gelmiyo iste
hay majalla yuregine saglik beynine saglik gecelerine saglik 
serefine..


sarkidan bir kuple;


"..Ne olur kuvvet ver
Anlamam için ipucu
Ne ilim yetiyor
Ne film yine mi ters

Doluya koy, boşa koy
Sabahlara kadar kan ter
Yut hapları, oku kitapları
Geldik gidiyoruz bi haber.."





sonradanGelenEdit: zezen diil tabi, sezen olucak orasi.

8 yorum :

cemo dedi ki...

Eee boru değil Sezen Aksu, yazıyor kadın,takır takır her satır ayrı yakıyor yukardan ilham aldığını düşünüyorum bazen..

Pilli Petro dedi ki...

bence sezen artık şarkı filan söylemesin

Bugra dedi ki...

Ah eskiler ah.. Eskilerden bir şarkının mutlaka yeri oluyor herkesin hayatında :/ Hah, sağol yani bu ak$am bunalım :)

LoLLa dedi ki...

Cemocanim bence de taa yukardan yuru ya kulum sezen diyo galiba israrla :s
hayir annamiorum ki biz niye bi turlu yuruyemioruz :s

LoLLa dedi ki...

Pilli Petro'M bence de soylemesin yuregimize yuregimize dayiyo :'( :D

LoLLa dedi ki...

Bugra aaa sezenEski'lerse konumuz, bir masum degiliz, bir sen ağlama, bir tükeneceğiz, bir sari odalar, bir adi bende sakli, bir.. bu boyle uzaaaaar gideeeer sen de ben de sezene baglayip donar kaliriz :/

tissssssss

;)

o zamaaaaan adiiiii bendeeeee sakliiiiiiiii loooooooooyyyyy :))

Bugra dedi ki...

Sayende bagladim vallahi, uzun zaman olmu$tu dinlemeyeli..

Ama arkasindan gelen " Emilie Simon - Flowers never die "

Keyif veriyor, bildiğin dalga geçilmi$ hissettim dinleyince.. Tavsiye ederim :)

LoLLa dedi ki...

Bugra anItibariyle dinlemis bulunmaktayim bu kafayşla da ben galiba hala huzune baglamis durumdayim durduramiorum aq :D

You were so sweet and I was in love
Oh darling don't tell me
You found another girl
Forget the flowers
Because the flowers
Never last for ever

kismi gayette beni yerlerdeeen yerlere attiiiii ve halinin altinda tokami buldum ;))

uyusana bee :D

Yorum Gönder