Ve işte sevgili hocamız, en azından yüzlerce hasta insanın hayatını kurtaran degerli Mehmet Haberal,
sonunda özgür kalacak.
Hocam olmasından ziyade (hocaaa hocaaa kaldim yaw bi senem bosa gitti aq ama neyse:)),
transplantasyon ameliyatlarında cigir acan tek insan turkiye'de.
dikkat ediniz Türkiye yazmiorum, yazamiorum elim gitmio su siralar..

Ama en cok sevindigim sey icerden cikmasi, ve yeniden hasta insanların hayatlarını degistirebilecek olması.
Her ne yaptıysa, ya da ne yapmadıysa umrum degil siyaset acisindan,


benim icin en onemli sey saglikta devlesmesi.
Ve ayrica herseyin disinda bir kere daha teşekkür etmek istiyorum ona, elimdeki diploma için..
Bazı nedenlerden dolayı da ozel bir sempatim vardir kişiliğine (!)..

Anyway,

Geçmiş olsun sevgili hocam..
Hoşgeldin yeniden..

4 yorum :

cemo dedi ki...

Çok sevindim hem Haberal'ın hemde Balbay'ın içierden kurtulacak olmalarına ah bir de Tuncay Özkan çıksaydı sen o zaman seyredecektin manzarayı :)

LoLLa dedi ki...

cemocanim sorma yeaa walla ben de cok sevindim yaw
de su Yalçın Küçük hakkında bi bilgi alamadim icerde mi hala? :(

Adsız dedi ki...

Ruyanizda görürsünüz bu teröristlerin vatan hainlerini türkiyede artik cok sevinmeyin :)

LoLLa dedi ki...

Aynı davar mısın lan sen?
SİKTİR git surdan
ahshsushaushs
got lalesi seni
yavsak
once yazmayi ogren amcık!

Yorum Gönder