eveeet
hep beraber gun sayiyoruz
simdi!
1,2,3,...

bu arada ben keske ziraat falan okusaymisim :s
anyway,
simdi ben sorucam siz yine susucaksiniz aq :)
sukulentlerin topragi nasi olucak bi fikri olan var mi?
ay ben de biliorum nette de var, ama deneyim lazim bana birinci elden,

neyse sukulentler kalsin simdilik yolda kirilirlarsa ben de adamin kafasini kirarim
 - aplam napiyon yaa
* ne demek napiyon kirdin sukulentimiiiii
 - ney
* yaa ney! ver sirketin numarasini bana, odeticem aq!
 - apla kufretme yaaa
* etmiyom
 - ediyon
* aay birak sacimiiii
- lan lan lan isirmaaa aaah
* sikayetciyim memur bey
# ohhs vay vay vay ohom sey noldu
* sukulentimi kirdi
# neyini kirdi neyini
* sukulent sukulent
# o ne
- he amirim ben de onu dedim o ney diye barnaami isirdi
* o da benim sacimi cekti
# o ceker o minnos bir hanimefendi o ceker allah allah ya
* ehiehiehi sagolun memur bey
# rica ederim ne demek ne demek buyrun bu da paraniz
* pardon da bu ne?
# sukkumilinizin parasi
* ahshasuahsu o ne lan oyle sukkulent sukkulent
# tamam neyse iste
* ehdue cok naziksiniz de ben onnara yuz kusur saydim
# neeey
* yaaaa neyy
# ikinizde cikin disari huseyin bana cay soyle


dialoglari yasanmasin dimi ;))
ahahasushsuahssua yarildim lan

uff hayir annamiorum ki onca insan olduk biri de cikip demio ki yaa arkadasim ben biliorum bele bele ekicen, dopraani (yapraam naber) bele bele bastirican
ühü :(
taam gectim bari bi slm atin arkadasim yaa :D

taam ben konusurum aq siz konusmayin

bilogum napiyon yaa nassin
(burda amelece bir agiz yaymasi olacak, bele krocan olucaz)
ben de iiim nossun toplanmaca tasinmaca iste
aa nere gidiyon kiz
sana ne Zzzt ;)))

ahahsuashaua taaam yaa taam ya sustum optum de gittim herkesi tek tek .)

4 yorum :

cemo dedi ki...

Len az kontür alda konuşalım :))) O zaman sorcam sana bu sukulent davasını :D

LoLLa dedi ki...

cemocanim ahsuahsua seni yerim baq asuahsu az kontur al da konuasalim ahshshsushs
bence goruselim ozledim daa
sukulent davasini gorusursek bizim gene tukkan tukkan gezmemiz lazim varsan bana balliKaymak olur valla .)

operung severung yerung .)

cemo dedi ki...

Du hele bi görüşelim önce de gezeriz kuzum angara kazan biz kepçe bana uyar :)

LoLLa dedi ki...

cemocanim oiii dimi yeaa once bi goruselim loooo

mmuucckkk bi suru .)

Yorum Gönder