teşekkürler sevgiler gülücükler herkese ayri ayri, tek tek..

.)

her dogumgunumde boyle icten sicacik yorumlarla gulucuklerim rengarenk oluo .)
cogunuzla tanismiyoruz evet ama ben yine de taniyorum herkesi .)
bu sefer ozellikle tesekkur etmek istedim herkese .)
vakit ayirip iki satir yazdiniz ya ahh ahhh ahhhh .)
yoo yazmayanlara laf sokmuorum olm biliorum onlar da gulumsedi .)
aaa happyBirthday LoLLa dedi ki iclerinden .)


biliyorum ki .)

bu aralar cok bi hassasim, cok bi duygusalim..
evet guluyoruz egleniyoruz ama sonraa bir yalnizlik kutt ! .)
olsun her insan icinde yalnizdir,,
dimi?
evet .)
saglik olsun .)
niye bu kadar cok uzattim anlamadim ama boyle tikandi bogazima walla bi dugum :s
ufff !
aman yeaa !..

anyway,
yeter ki gönüller bir olsun.. .)
herşeyin en iyisi sizin olsun..

bi de gitmeden kucucuk bir kuple;

Arza hacet yok,
halim sana ayandır,,
Dile gerek yok,
sessizliğim sana beyandır,,
Söze gerek yok,
susuşum sana kelamdır,,

ps: yanniz son kelimede de yariliyorum o ne lan oyle sey mi olur siirde ahahsuahsuhaushaus
taaam sustum da gittim ne pislik bi hatun oldum ben ;)