la 11833 bebesi vardi, nereye gitti o :s
haydi eller yapiyodu hani :/

kardesi geldiydi simdi o da yok :s
bisi oldu lan adama :s
acaba cok tepki aliodu ondan mi kaldirdilar ki?
anneeeem ben seviyodum onu ya boyle topis topis oynuodu falan :(
yaziiiikk



2 yorum :

Pilli Petro dedi ki...

saç ektiriyo annem korkma :D

LoLLa dedi ki...

Pilli Petro'M biricigim ayyy ektirmeyeydi iyiydi cok tatliydi yaw :/
neyse artik onu da oyle severim napalim :(

:))))))


mmmuucckkkksss opucukkks bi suru bi suru .)

Yorum Gönder