avaz avaz

yaw noldu kavak yellerine :s
ben bayadir izlemiorum
netten de cok useniorum :/
son zamanlarda diziyi acip sadece sarkiya eslik ediyodum baska seylerle ugrasirken :)
yoo iste cicek budama, kaktus dopraa eseleme, hanimeli koklendirme gibi isler ;)

puuffffff

bitmedi gitti su tatil aq!

ayrica da sarki da bi numarali sevdiklerim arasindadir,
avaz avaz .)

beeeelllllki duruppppp dururrrrrkennnnnnnnnn
ne guzeeeeeeeel gulduuuuuuun banaaaaaaaaaaaaaaa

loooooooooooooy

;))

oper de giderung

4 yorum :

Pilli Petro dedi ki...

bende sana yalan mimi paslamıştım iyi oldu :DDD

LoLLa dedi ki...

Pilli Petro'M ahshsuahsuas yalaaandan da olsaaaaaa :))))

bakiyore hemennnn

xXxXxXxXx ----> bunnar opucuk

:)))

LoLLa dedi ki...

lennnnn!

lollacom diil kusum lolla's ya da LoLLa hih

küstüüüüüüüm

ps: limonu tuttum cektim walla :D

Pilli Petro dedi ki...

ya ben sana lollacomcom diyorum napiiim

Yorum Gönder