Ya televizyon ya ben diyen kadinlar kaybeder :s
bakiniz 1Kadin1Erkek dolaylarinda olan gelismelere :D
ayrica da 48360 saattir basim catliyo galiba koptu artik kendisi
etrafi cift cift goruorum

- aa baba biz kac kisiyiz evde yaa italyan ailesi olmusuz
* s,ktir essogluessek
- ama baba ayip
* bak hala konusuyo hem sarhos geliyo hem dalga geciyo oh ne guzel hayat aq
- ama baba sarhos diildim
* lollaaaa
- hii taaam sustum

ps: wallaha sarhos diildim :s

ben bu aile iliskilermizi annamiorum yaw
niyeyse hep ben suclu oluyorum
aa lolla kirmistir
aa lolla yapmistir
aa lolla tukurmustur
aq yapmiorum bisi yaaa

sevgili annecim sayet okuyosan ben aksam eve gelmiyorum nokta babama soyle küstüm nokta tamam gelcem saka yaptim nokta seni yerim nokta

way aq yazik lan bana
sniff

cok yannizim be blog
ahshsushsuas taaam optum de gittim herkesleri .)


6 yorum :

Pilli Petro dedi ki...

ahahh deli kız ya yalnız diilsin koca sanal alem arkanda :P

cemo dedi ki...

Aynı ben :))) yağmur yağsa benden bilecekler yakında ondan korkuyorum :D

Bugra dedi ki...

:)

LoLLa dedi ki...

Pilli Petro'M aashsuashau dimi :)))

yerung ;)

LoLLa dedi ki...

Cemocanim sittireeeet amaaan dunyanin yuku bize mi kaldi

LoLLa dedi ki...

Bugra ihiihhii :))

Yorum Gönder