ben simdi anladim bugunku face-twit-blog'larda ki Hilal Cebeci furyasini :s
aplam pampisini gostermis :S
ahahshshsuahsua yok oyle diil tabii :g
sevgili hilal memelerinin fotografini cekip pampislerine gosterme niyetiyle webAlemine koymus fotoslari,
yikilio her yer :)))))

de benim kafami kurcalayan baska bisey,
biz kucukken dengesiz&ahlaksiz komsu teyzeler kuku yerine pampi derlerdi,
yolda gordukleri minik kizlara "aman da hanimiş bunun pampisi" der gulerlerdi ekiekieki diye :s
nasil nefret ederdim anlatamam :s
allahtan hic sokaga cikabilen bi cocuk olmadim :(

gerci ne var abi gosterirdik yaa, hic diilse cama burnumuzu dayayip disariyi izlemezdik :(

neyse iste ben&benim gibi turkce karakter ozurlusu olanlar pampiş yerine pampis yazdigi icin aklima takildi,
acaba hilal pampisinden mi bahsetmek istedi ki?
ahahsuashaua tabii ki diil, hilalin pampişleri var! memişleri de var!

hahashsushsus taaam be taam sustum ahlak sinirlarini zorlamaya basladim farkindayim
susmaya calisiorum en acilinden .)


gittimmmmm xX

4 yorum :

Mia Wallace dedi ki...

:D

LoLLa dedi ki...

Mia Wallace'iM ;)

iyi kalpli canavar dedi ki...

ahahahaa panpişim lollam

LoLLa dedi ki...

iyi kalpli canavar'iM lann! ahahshsauahsus :))) hageden ya cok igrenc diil mi :))) hatun pampislerim demis ya ahahsuahsu ya ben ahlaksizim ya o :)))

Yorum Gönder