yahu ben anlamadim ruhum mu cocuk yoksa cocuklugumu falan mi yasayamadim anlamadim :s
oldum olasi Harry Potter hayranligim vardi benim :s
yani oyle boyle degil her kitabi okudum her filme,

 gittim

hem de tek basima  :(
kimse gelmedi la benle :'(
kendin git cocuk musun allaaallal yaa gelemem ben dediler hep :(
walla bak :(
cok sukur hayatimdaki en guzel 3 kadin ve kardes efendi geldi bir kere, yillar once :/
sonra tik yok kimsede aq..

simdi twitter'de gordum biri harry yazinca allaaaah dedim usenmedim okudum
kiyamam hastaydi zaten ama baska bilgi bulamadim sagligi hakkında :(
birileri bulursa link atabilir mi bana, walla merak ediyorum :(

ps: msn'e giremiorum yine bi sikinti var aq biline
ps II: harry de harry olmus majalla :s

gittiiiiim

kaynak devushka galiba

russiaaaaa ;)
hastasiyiz walla russiaa ;)

xX

12 yorum :

Mia Wallace dedi ki...

vay vaaayy daviiidd :D

cemo dedi ki...

Yenisine beraber gidelim kuzum kıyamam :) İstedinde gelmedik mi hıh... :) Görmiyim bida böyle fotos hıh..

LoLLa dedi ki...

Mia Wallace'iM dimi yaw aynen way wayy wayyy seklinde dumura ugradim orda kaldim ben de hala da ordayim ahanda :))))

LoLLa dedi ki...

Cemocanim hiiii gidelim gitmesinde de bitti ki filmler oluler bilmemnesi vardi en son kacirmamisizdir injalla :(
gidelim walla sniff sniff

ahahsuahsua la sen evlenince bu resmi tshirt yaptirip giycem hih

ahahahsuah yerung olm seni

cemo dedi ki...

Onun 2.bölümüsü var :) gelcek yakında.Sakın aklından bile geçiriyim deme cıss öyle bi tşört giyme :( kıskancım len ayıp :))) Hadi hadi hep vaat hep vaat bi icraat göremedik

LoLLa dedi ki...

Cemocanim hadi behhh anaaa geldi mi ki ya da geldi de gecti mi ki :s
ahahshsuhsuahsu giyceeeeeeem belkim david farkeder de para alirim telifHakkindan :p

cemo dedi ki...

Yok daha gelcek beraber gideriz kuzum sıkma canını :) Len beni dellendircen sen iyicene höt hatta zöt :))) Bence farkederse senden para ister çok paragöz duruyo babasınıda sevmezdim zaten :D

LoLLa dedi ki...

Cemocanim yaaaw walla gidelim poff
ahahshahsua höttürüZöttürü ;))

cemo dedi ki...

Gözün aydın bu haftasonu gösterime griyo :))) diye diye gösterime soktun filmi :D

LoLLa dedi ki...

cemocan,m ahahahuhsua daha duuur bak harry de yola gelicek :D ahahahsu napicaksam kicimami sokucam aq bana ne oluyorum uykusuzluktan offf gittiiiiiim beeeeen bes dakikaaaa bekleeee oyleee giiiit loy loy loy ;)

cemo dedi ki...

Off delirezeem şimci :) uyusaydın panpişim :D lazımsa geleyim ninni söyliyeyim :D

LoLLa dedi ki...

cemocanim ahahaıua la panpisim deme lan oyyyk aahhshsuahs xX

Yorum Gönder