Kadir İnanır..
Harikalar yaratan bir adam,,
Sadece bakarak anlatma kabiliyeti olan insanlara hayranlık hissediyorum.

Sevgilisi essiz bir kadın,
Jülide Kural..
Yoo Kadir İnanır' ı değil ama Jülide Kural'ı şahsen gördüm,
Yüzünde asırlık acılar gibi bir anlam..
Ömrü hayatımda görmedim o kadar anlam taşıyan bir yüz, bir kadında..
Yüzüne bakmaktan sesini farkedemedim bile,
Öylece bakakaldım..
Güldü anladi halimi :)
Aklımda ne Kadir kaldi ne İnanır :)
Ah dedim beni yaninda tasisa bu kadin,

Simdi aklima geldi anlatayim dedim,
Güzel bir kadın, güzel bir adam..
Bu kadar mi yakisirlar birbirlerine..
Bilmiyorum gerci birlikteler mi degil mi ama,,

Siz hic ayrilmayin..


guzel bayramlar olsun herkese..

8 yorum :

Sylvie ribeL_ dedi ki...

sana da iyi bayramlar lollacım , ay bi fotosuna bakıyım dur merak ettim :)

ncti dedi ki...

Şimdi gözümde canlandı, yorum yapayım dedim,
Güzel bir kadın ve onun güzelliği ile gurur duyan bir adam.
Bu kadar mı uzaklaşır birbirine, Gururlandıkça güzelleşen bir ruh.
Bilmiyorum gerçi hala tek bedendeler mi değil mi ama,
Siz "çok çalışmayın" :)

(PS:En azından cebinize değil, yüreğinize çalışın..)

Güzel aşklar herkese..

sufi dedi ki...

Mutlu olurlar inşaallah.Sen, Ben, O, Biz her mutlu olan insan gibi ışık saçarlar dünyaya. Sevgilerimle.

LoLLa dedi ki...

Sylvie ribeL_ baktin miggg? Ben kadini cook begendim ya :/ masallah.

Sylvie ribeL_ dedi ki...

evet canım baktım cidden çok tatlı gözüküyo :)

LoLLa dedi ki...

ncti,
tek bedenlerdedirler,
guzel kadin&guzel adam birlikteligi..
cok calisan taraf da yalniz kalmakta, yurege calismasini isteyen de yalniz kalmakta..
Anlasilan o ki, cok calismayin tumcesi olmakta en cok acitan..

Guzel zamanlar herkese..

LoLLa dedi ki...

SUFI,

Aaah..
Mutlu olsunlar,
O kadar guzel olsunlar ki piriltilarindan isiklar sacilsin, diger insanlarin yuzlerine..
Sen Ben O Biz Siz Onlar..

Ask'in o deli isiklari dokulsun yuzlerine, yansin etraf..

Sevgiler Saygilar Tebessumler .)

LoLLa dedi ki...

Sylvie ribeL_ evet pek tatli bi huzun var yuzunde .)

Yorum Gönder