Hani biseye takmam kolay kolay,
Rahatsiz da olmam, batmaz bana anlayis gosterdigimi dusunurum hayata&hayatAnlarina,
Lakin oyle bir huzursuzum ki,
19 Agustos 2011 Milliyet Gazetesi Cuma,
Mehmet Tezkan'in kurdugu bir cumle,

" ...Kac defa yan yana dizilmis Turk bayrakli tabut fotograflari arasindan en iyisinin secilmesine tanik oldum..." ifadesinde yer alan
'...tabut fotograflari arasindan en iyisini secilmesine... ' Cumlesi
 son derece cirkindir sahsi fikrime gore.


Belki de ben fazla alinganim, zor stressli zamanlar geciriorum ve bu cumle beni cok rahatsiz etti.
Aci paylasilmis evet, lakin ozensizce dikkatsizce kurulmus o
cumle..

4 yorum :

cemo dedi ki...

O nasıl bir cümle ya bende çok rahatsız oldum....

sufi dedi ki...

Teessüf mü etmeli bilemedim...Somaliye gidenlerin de "çok eğlenceli bir seyehatti" demeleri gibi birşey bu da.

LoLLa dedi ki...

SUFI,
Dusundukce vicdanim azap cekiyor, anlam veremiyorum, hayir diyorum cumlesi yanlis boyle dusunmemistir diyorum kendimi avutuyorum.
Fakat milliyet gazetesinden vazgectim..

Sevgiler saygilar guzel bayramlar..

LoLLa dedi ki...

Cemocanim vazgectim ben milliyetten. Sabah da okumuyorum magazinini dahi.
Demek ki boyle yuruyecek artil teyyip mantigi her cumle..

Yorum Gönder