- 3 kişilik yemekler yapıp yarısını çöpe atmayın.
- derli toplu olun, kaybolan eşyaları gene siz arayacaksınız.
    (3 yıldır bir eteği 6 aydır da bir şalı arıyorum, duyan yıldız sarayında yaşıyorum sanacak.)
- düzenli olarak buzdolabına bakın, yemek 2 ay durursa buzdolabında da bozulabilir.
- hamam böceği evcil hayvan değildir saçmalamayın, hemen gidip böcek ilacı alın.
- lamba yanıp sönüyorsa, voltajdandır, hayalet diye bir şey yoktur, korkmayın.
- tuvalet kendi kendine temizlenmez, o yüzden güçlü olun ve tuvalet fırçasını alın elinize.
- halıları kaldırın, onların yıkanması gerekiyormuş çünkü meğersem, herşeyi geçtim bi halıların yıkanması kaldı, boşverin.



tamamen alintidir. eksiSozlukten!

aq!!

4 yorum :

Pilli Petro dedi ki...

anaaam lollacan hayırdır inşallah :DD

Hayat_Erkegi dedi ki...

bi an beni gözetleyip yazmışlar sandım =Pp

LoLLa dedi ki...

Pilli Petro'M anaaam pillicim bilemedim ki :/

LoLLa dedi ki...

Hayat Erkeği pffff napsak ki bilemedim :/

Yorum Gönder