biricik bitane ipekböceği'M ipekbebeğim beni taa fi tarihinde mimlemisti ama o kadar uzgun&yorgun&dipteydim ki maalesef buralara bile gelmek istemedim..

'1 gun icin karsi cinsin bedenine girseydik, ancak ruhumuz&beynimiz ayni kalsaydi ne yapardik?' diye sormus guzelBebegim..

simdi soyle siralayabilirim,
zira cumle kurmaya halim yok, hala..

1. ruhumla beynim ayni istikamette gitmedigi, gidemedigi icin eve gidip kendimi uykuya hapsederdim ki ruhum uyusun icimde.

2. ya da diger bi ihtimal sehrime gider, gece ayazinin tam ortasinda agiz dolusu kufrederken son hizla sarhos olup yalvara yalvara aglardim kime&neye yalvardigimi hic soylemeden geceye..

3. sayet bedenimde bi uzanti da olacaksa, ki bedene girdigimize gore olacaktir, hic dusunmeden ilk yavsayani alirdim altima, erkekler aglamazi sklemeden aglaya bagira becerirdim altimdakini. sonra da simdi sktir git der kendimi alkole batirirdim..

4. veyahut son ihtimal elimde vodka sisesinin kiriklariyla uyurdum sonsuza..

enOnemliEdit: hic bir sekilde kendimi iyi hissetmiyorum siddet duygusuyla yanip tutusuyorum.

herkesi oper de giderim..

2 yorum :

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

Noluyosun bebeğim yaa bari erkek olmuşken tadını çıkartsaydın bi gün beylik beyliktir deyip,herşey yolundaydı neler oluyo? (msn please)

LoLLa dedi ki...

ipekbocegim msne girmiorum msg atarim mrk etme hayattayim biricigim

Yorum Gönder