pek bunaliorum be blog
yani gorsen halimi
kapana kisilmis disi kaplan gibiyim
parcalamadigim yer kalmadi..
dislerimde kan,
tirnaklarimin arasinda kalan parcalar..
ağlamıyorum..
olanca yalnızlığın içine tükürüyorum
kucağımda kara bir aslanParçası..
nolacak halimiz diyorum,
patisini koyuyor sol yanıma..
benim yapamadığımı yapıyor,
hiç utanmadan benden..
Sahi yine mi kaçış diyor,
evet diyorum yavaşça,
kulaklarını seviyorum,
iniyor kucağımdan
hadi der gibi kapıya koşuyor..
ben kalkmayınca anlıyor,
yine gelip kucağıma yerleşiyor
minik kafasını bırakıyor butun huznume..
yalnızız ahbap uzulme kalk bana bir kemik ver diyor,
sittir essogluessek diyorum

:p

oooooofs!

2 yorum :

crazywomanrosemary dedi ki...

küfürbazım benim..;)

LoLLa dedi ki...

ahahsha oha ben bunu gormedim len daha yeni goruorum ahsua heea cok kufrediorum dimi ya pff :/
napim :/

muuaahhh

Yorum Gönder