15.11.2011

zamaaaaan

eeeh be hayat eeeeeh..
baska sevdiginde cirilciplak birakiosun
sanrilar icinde ciglik ciglik atesi kana bulastiriosun
yapma be hayat yapma
bu sefer yapma
birak, korkutma
uzerine basarak kosturdugun her tasi aldigin yere koy
gedigine koyma bu sefer de..
senden aldigim ne varsa geri verdin, eyvallah
eyvallah da..
iste..
ne deyem nere gidem kime diyem,
hayaaaaaaat..
agrili bir tininin gecesindeyiz tekeeeer teker..
kimimiz atesin basinda
ates kimimizin basinda..
yaksanaaa..
bir sefer de acitmadan yak
icine attigin her seyi bulandirmadan cikar koy onume
ugrastirma..
dusundurme..
yapmaaaa..
yapmasana..
sen ki yesil vadilerin susuzlugunda birakirsin,
kana kana icmek varken, kor olur köz olur yakarsin..
İNTİKAMIN ACI HAYAT..
ne dediysem onu verdin be hayat..
tesekkur ettim eyvallah,
eyvallah da..
biraz, bu sefer de..
ya da bosver..
sen her nasilsa zaten dusmektesin teker teker ellerimden..
ZAMAAAAN..
zaman da sensin, hayat..
bulastirma beni kendine hayaaaat..

6 yorum :

kuccukkurba dedi ki...

ne hayat ne zaman acıyor insana, üstünden tır geçmiş gibi sersem ediyor her defasında;)

Sylvie ribeL_ dedi ki...

zamann zamannn !!

LoLLa dedi ki...

kuccukkurba ne tiri bebegim, ne tiri benim ustumden hergun rorolar gecio zor kalkiorum kalkamadan bi roro daha gecio ama oyle bir kalkicam ki..

LoLLa dedi ki...

Sylvie ribeL_
zamaaaaaaaan
beni aldattiiin zamaaaaannnn..

cokkk guzel bi duettit, bendenizle yabanci bi sarkicinin. aglatir insani..
dinle mutlaka..

Sylvie ribeL_ dedi ki...

Olur tatlım benim dinlerim , gerçi dinlemesem de ota boka ağlarım ben :)

LoLLa dedi ki...

Sylvie ribeL_'iM aaayy bu ara ben de cok bi agliorum Allah aglatmasin kimseyi :(

Yorum Gönder