insan- geh kızım geh
köpek- allaaah ehehelehole geleyom abey!

insan- geh kızım geh
kedi- sebep?

insan- kızıııım mama koydum geh
köpek- allaaah ehehelehole geleyom abey!

insan- kızıııım mama koydum geh
kedi- oraya koy ben yerim sonra

insan- boncuk! boncuk! geh kızım!
köpek- allaaah ehehelehole geleyom abey!

insan- boncuk! boncuk! geh kızım!
kedi- boncuk kim lan? sensin boncuk.

insan- kızııım hadi banyoya!
köpek- allaaah ehehelehole geleyom abey!

insan- kızııım hadi banyoya!
kedi- banyonu da skerim

insan- kızım! bahçeye çıkıyoruz gelcen mii
köpek- allaaah ehehelehole geleyom abey!

insan- kızım! bahçeye çıkıyoruz gelcen mii
kedi- hayırlı gezmeler

insan- kızım! kızım! ölme, bırakma bizi!
köpek- ...

insan- kızım! kızım! ölme, bırakma bizi!
kedi- dur telaşlanma lan panik seni eheheh

eksisozluk/esseksipasi

caldim walla yarila yarila yerlere yapisa yapisa caldim 

0 yorum :

Yorum Gönder