Yalanını sevsinler

İlişkilerde her şey yalan, araştırmalarda bile...
Kadın-erkek vaziyetlerinde dürüst olmak ne kadar zor.
Kimse avaz avaz bağıramıyor gerçekleri.
Diyelim bir ilişki bitmiş; "Neden ayrıldınız?" diye soruyorlar.
Cevap: "Hayata bakışımız farklıydı ama hâlâ çok severim, her zaman dostum olarak kalacak."
Bırak bu işleri gülüm.
Desene "Çok sıkıldık, aşkımız bitti, zaten artık sokağa da çıkmıyoruz, maçlarından tükendim.
Sevişmiyoruz da..."
Yoook diyemeyiz. 


EN SEVDİĞİNİZ İLTİFAT Bir evlilik sona ermiş, arkadaşlar sorar "Aaa sizi çok yakıştırıyorduk, neden ayrıldınız?"
Kimse kalkıp, "Gözü başka kadınlara kaydı, ben de onun yanında kendimi seksi hissetmiyorum artık.
Sabah kalktığında öyle suratsız oluyor ki, bir ömür çekemem valla" diyemez.
Ya da seks hayatlarının geldiği hazin sondan, eşinin bitmeyen sinirinden, iş hayatındaki başarısızlığın yarattığı kompleksten, kalbinin artık başkası için küt küt çarptığından falan bahsedemez.
Hep iyi dostlardır, hep birbirilerini seveceklerdir, hep kara kedi girmiştir, hep bıdı bıdı...
Alın size yine en samimiyetsizinden bir araştırma.
Dünya çapında kadınlara sormuşlar; "En sevdiğiniz iltifat nedir?"
Tabii ki erkeklerden gelen...
Dünya genelinden çıkan sonuç: Dudakların çok güzel (Bkz: Hepimiz Angelina Jolie'yiz)
.
.
.
.

Ayşe Özyılmaz'el okuorum yine yine ve yine,
su yazisina bittim hasta oldum
ve evet sirketteyim daral geldi, oghh geldi bunaldim
amaaaan

2 yorum :

kuccukkurba dedi ki...

bi de şey var elektrik alamıyorum. O zaman parmağını elektrik prizine sok diyesi geliyor insanın :)
İnsanoğluyuz, zoru görünce bahanesiz kaçamayacağımız düşüncesi yer etmiş hafızamıza. Dürüst olup ayıplanmaktansa... :)

LoLLa dedi ki...

kuccukkurba ahahaha bence ayrilirken cok net olmak lazim

* uf cok bunaldim ben baskalarini tanimak istiorum

** sen pek cirkinmissin be hic farketmemisim bu zamana kadar alla alla

*** amaaan hayat bos yeni yelkenlilere zipliorum ben ahdei canim naş gibi ;))))

Yorum Gönder