Bu kiz gideeeer ;)

tatiiiiiiil al aklimiziiiii

xX

ben simdi anladim bugunku face-twit-blog'larda ki Hilal Cebeci furyasini :s
aplam pampisini gostermis :S
ahahshshsuahsua yok oyle diil tabii :g
sevgili hilal memelerinin fotografini cekip pampislerine gosterme niyetiyle webAlemine koymus fotoslari,
yikilio her yer :)))))

de benim kafami kurcalayan baska bisey,
biz kucukken dengesiz&ahlaksiz komsu teyzeler kuku yerine pampi derlerdi,
yolda gordukleri minik kizlara "aman da hanimiş bunun pampisi" der gulerlerdi ekiekieki diye :s
nasil nefret ederdim anlatamam :s
allahtan hic sokaga cikabilen bi cocuk olmadim :(

gerci ne var abi gosterirdik yaa, hic diilse cama burnumuzu dayayip disariyi izlemezdik :(

neyse iste ben&benim gibi turkce karakter ozurlusu olanlar pampiş yerine pampis yazdigi icin aklima takildi,
acaba hilal pampisinden mi bahsetmek istedi ki?
ahahsuashaua tabii ki diil, hilalin pampişleri var! memişleri de var!

hahashsushsus taaam be taam sustum ahlak sinirlarini zorlamaya basladim farkindayim
susmaya calisiorum en acilinden .)


gittimmmmm xX

yahu ben anlamadim ruhum mu cocuk yoksa cocuklugumu falan mi yasayamadim anlamadim :s
oldum olasi Harry Potter hayranligim vardi benim :s
yani oyle boyle degil her kitabi okudum her filme,

 gittim

hem de tek basima  :(
kimse gelmedi la benle :'(
kendin git cocuk musun allaaallal yaa gelemem ben dediler hep :(
walla bak :(
cok sukur hayatimdaki en guzel 3 kadin ve kardes efendi geldi bir kere, yillar once :/
sonra tik yok kimsede aq..

simdi twitter'de gordum biri harry yazinca allaaaah dedim usenmedim okudum
kiyamam hastaydi zaten ama baska bilgi bulamadim sagligi hakkında :(
birileri bulursa link atabilir mi bana, walla merak ediyorum :(

ps: msn'e giremiorum yine bi sikinti var aq biline
ps II: harry de harry olmus majalla :s

gittiiiiim

kaynak devushka galiba

russiaaaaa ;)
hastasiyiz walla russiaa ;)

xX


Şike of Fenevbahçe                                                  

Çok makyaj yapan kadın güzel değildir.

Tenimde gemiler içimde balıklar
      yosunlu kıyımda şarap içen insanlar..

2.07.2011

AYŞEEEE ;)


Detaylar,
BURDA - CAPAMAG

Mutluyuz şaşkınız aaaa diye kaldık ailecek
Ayşee yaptın yine yapacağını dedik kahkahalarlaaa mutlulukla
Tebrik ediyorum güzeller güzelimi bitanemi
Havalarda gezdiğinden ulaşamasakta, hih! ;))

ps: itinayla tlf trafigi dedikodular haberler haberler ;)
intikamımız acı olacak ;))

öpüyoreeee

psII: Ali Ayşe'yi seviyoOoo :)))

Remember the name !

sadece görüntü..
bu kadar.

susar da giderim..



for it.. pp.d. hallucination*