allaaaam olucem sandalye tepesindeee
hani malum bu ara hiiiic isim yok,
evde yorulup sirkette dinleniorum ya,
ayşe (özyılmazel)' e sardim
sil bastan ikinci kere okuorum tek tek en basa sarip,
da az once bi yazisina denk geldim,
altima kaciriodum gulerken, tukuruk falan kacti bogazima ya
butun fiziki tepkimeleri yasadim hala da guluorum
hem gulup hem yazmak kollarimi agritti walla niyeyse,

iste surasi ben olduren;

"..Haydaa elime bir paket geçti millet huzura erdi. 
Heyoo! Saç ürünleri. Hem de iki çeşit. 
Biri dalgalı saçları düzleştirici, diğeri bukleleri şenlendirici. Ayy süper yaa! 
Bedavadan saç ürünü, hem de en lazımından. 
Üstelik kuru ya da ıslak saça elinle sürüverdin mi işlem tamam yazıyor. 
Durulamadan, kurulamadan. 
Pes diyorum, anında deniyorum şekli
Bir heyecan bir heyecan. 
Koştum tuvalete... 
Benim saçlarım uzunken ayrı, kısayken ayrı dert. 
Olur olmaz anlarda kabarır, arkadan uzaylı gibi antenlerim çıkar, yan yatsa geri taranmaz. 
Çile bülbülüm çile. 
"Ve aranan malzeme bulundu" dedim. 
Yedi ayrı işlem görüyor, yirmi dört saat etkisini koruyormuş bu ürün. 
Ay deme! 
Ekstra düzleştiricisini döktüm elime, uyguladım saçıma. 
Ya tarifsiz mutluluklar içerisindeyim. 
Yılların derdi sanki son bulacak
Elektriklenmeye son, saça düz görünüm veriyor, şeklini korumasına yardımcı oluyor, göz alıcı bir parlaklık veriyor, güçlendiriyor, o da yetmiyor doğal hareketlilik kazandırıyor
Ben bu gazla dağları deviririm be! 
Aradan yarım saat geçer... 
Allah allah saçımda tuhaf bir şey mi var herkes bakıp bakıp gülüyor. 
Yine koştum tuvalete. 
Saçımda göz alıcı bir kabarıklık söz konusu.
 Dalgalı saçlarım hiç bu kadar kıvırcıklaşmamıştı. 
Merinos Koyunu halt etsin. 
Ya nasıl olur ya? 
Tamam vaad edilen gibi doğal bir hareketlilik söz konusu. 
Hatta doğallığın doruklarındayım da fazla hareketlenmedik mi abicim. 
Bu ne saç, bu ne rezillik
Eyvah bu zıkkımın şekil koruma özelliği de vardı değil mi? 
Amanın! "Arkadaşlar ben kuaföre şeedeceğim, malum durum gayet açık. 
Halk arasına çıkmama imkan yok.
Pek kıymetli okuyucu... 
Diyeceğim şu ki, siz siz olun bedava mal baldan tatlıdır demeyin, benim durumuma düşmeyin. 
Üç milyonluk jöleyi basarsın, karizmayı toplarsın. 
Bu kozmetik dünyası şaşırmış aman taklaya gelmeyin."

ahahshshsushau ayşe yaaaaa aniriorum resmen gulerken ahahshsushs allaaaaaam

buyrun hepsi burda yazinin

0 yorum :

Yorum Gönder