çok zekiydim, çok okullar bitirmiştim, önümde çok kariyerler vardı, atom mühendisi gibi bişeydim, 
'seni bir acayip seviyorum' dedi, 'kaçıracam aksi takdirde' dedi, 
"ben beyaz atlı prensinim" dedi, 
2 sene falan deliler gibi yaşadık, bi ara huni bile taktık, o kadar çılgındık, o kadar seviyorduk yani, 
okulu bırakmıştım ben, seve sevişe ölecektik, 
sonradan birden ben uyandım, hiç bir şey yapmıyorduk sadece birbirimizi seviyorduk, 
oysa bi sürü okumuştum, yıllarımı vermiştim, dünyaca tanınacaktım, 
hatta o artık atletle geziyordu evde, 
terk ettim, 
en fazla bilet gişesi amiri olabildim, 
buna da şükür, ucuz kurtuldum"

ahahshsush allaaaam iste hazin son ahashsu bunu kimin yazdigini bilmiorum ama eski dvdlerden birinde buldum
demek ki fi tarihinde de ayni seyler komik geliomus
ahahshs evet bu yazinin ana temasi bu ahhdhsua

4 yorum :

cips yiyemeyen kız dedi ki...

Çok yazık olmuş ya her kimse. Üzüldüm şimdi anonime. Günümüzde neler yapıyor acaba bu anonim.

Mia Wallace dedi ki...

ama süpermiş :D

LoLLa dedi ki...

cips yiyemeyen kız ayni meraklardayim walla :s

LoLLa dedi ki...

Mia Wallace'iM evettttt ben her okudugumda guluorum :)

Yorum Gönder