efeniiiim gunaydinlaaaar kiprislardan

kisaca ben eve bi kedi aldim, evimin dort ayakli guzel kulakli bi sahibi olmasina ragmen :/
bastan baslayalim;

efenim eve kedi geldi,
gelir gelmez de bizimkinin zaten dusmek uzere olan gozleri daha da buyudu
anaaaam bu ne bu ki anne der gibi bakmalara basladi
kediyi yere koymamla bizimkinin depara kalkip ustune atlamasi ayni anda oldu :s
ama ben ne hayallerdeyim kucagimda kedi, eve gelirken :/
iste efenim bunlar ben ise giderken beni ugurlayacaklar,
sonra uslu uslu birbirleriyle oynayacaklar,
aksam geldigimde beni karsilayacaklar bi koluma biri, diger koluma biri yatip uyuycak falan filan
nerdeeee
birbirleriyle sadece bes dk yanniz kaldilar evimin erkeginin yuzu yirtildi kedinin tuyleri dokuldu :s
yani oyle iyi anlastilar ki,
bir daha birbiriyle muhattap dahi olmadilar,
biri masanin altinda digeri deri kanepeye tirnaklarini gecirmis halde oyle birbirlerine baktilar durdular :)

ama veterinerimizin tavsiyesiyle ilk bes gun soyle anlasabildiler;

efenim kediyi eve gelir gelmez, kafesinin icine koyduk
kafesi de salona evimin erkegimin gozunun tam onune koyduk,
evimin erkegi gitti geldi kokladi havladi hirladi, kediyi kafeste tislatti pislatti
iki gun boyle gecti,
aksamlari da kediyi banyoya sepetine koyduk, uyuttuk sicacik
dorduncu gun evimin erkegi havlamamaya, kedi de tislamamaya basladi,
kediyi cikardik kucagimiza aldik, evimizin erkegine koklattik
altinci gun artik bana daral geldi ve kediyi saldik salona :D

iste nolduysa o anda oldu,
birbirlerine caktirmadan sevgi gosterilerinde bulunan iki dort ayakli, sanki ayaklari atip kanat takan canavarlara donustu :s

oldu mu sana salon savas alani :)

en son evimin kucuk siyah erkeginin yuzu kanadi,
kedinin de yer yer tuyleri dokuldu
dedik bu is olmayacak :/

ama siz siz olun yaptigim gibi, tavsiye edilen gibi kafes yontemiyle alistirmaya calisin
ve en onemlisi BU SUREYI UZUN TUTUN

ps: kediyi verdik evimin erkegi rahat nefesler aldi
kedi de diger arkadaslarinin yaninda, sicak trafoda yasamakta aldigim en son duyumlara gore



0 yorum :

Yorum Gönder