Evet bu ulkede Saruhan Hunel var..
Ustune tanimam adamin,

Oyle yakisikli ki,

Sadece saf yakisiklilik degil, adam huzun bakiyo resmen,

Bu adama sahip olan kadin ya asktan ya da kederden olur bence..

O nasil bi guzelliktir bi adamda yahu,

Bi baksa oldugu yerde cakilir kalir insan,

Imkansiz kederli askin diger kahramani gibi,

En agirindan sevdalanacak bi adam gibi sanki,

Hani boyle acili, agdali, kederli asklarin adami,

Aglatir aglar sever kiskancliktan ofkeden olur..

Taa ne zaman bi yazi yazmistim, ki bulamadim 

Saruhan Hunel gelsin agzimi yuzumi dagitsin sonra da yanima oturup aglaya aglaya yuzumu gozumu opsun 
istiorum diye, abartmisim biraz tabii :)


Bu adamin askini herhangi bi kadin kaldiramaz gibi,

Agir abla olmali, huzun huzun bakmali sessiz sessiz aglamali,

Yeri geldiginde ustune saldirip aglaya bagira kavga etmeli adamla,

Ole bayila sevismeli ciglik cigliga,

Ugruna olurum'u gercekten dile getirse,

Kisaca Saruhan Hunel'in yuzu asirlik acilar gibi anlamli, guzel,,


Allah sahibine bagislasin en icten dileklerimle :)


Ps: kafam birazcik iyi olsa neler neler yazilir o yuzun guzelligine..

enÖnemliSonradanGelenEdit: ergenler gibi adamin fotoslarini topluorum, caliorum ve kaydediorum dogru :/

4 yorum :

MERY DAIMON dedi ki...

ahahahah yaa ilahi.. neyse.

éLLa Ç. dedi ki...

Lolla'cim bebisim yillar önce o bahsettigin Saruhan Hunel'le ilgili postun vardi ya hani o postun bende yeri ayridir. Neden mi cunku blog acmama sebebiyet veren sey oydu. Bende senin gibi Saruhan Hunel hastalarindan biriydim(ki hala vardir ona karsi bir sapkinligim :p) google'da resimlerini falan aratirken senin o yazi cikti karsima. Yazin o kadar icten o kadar komik ve o kadar sevimliydi ki diger yazilarina da tikladim derken diger bloglara ulastim. bi sure sonra bende acmaya karar verdim. ve blog hayatim aslinda senin sayende basladi. tesekkuru bir borc bilirim efenim. aryica saruhan hunel'in sahibi sisko embesil bir hatunun teki. Maalesef armudun iyisini ayilar yiyyor lolla'cim.

LoLLa dedi ki...

MERY DAIMON ;)))

LoLLa dedi ki...

éLLa Ç.'M ahhaah harikasin walla yerim seni bennnn
kesinlikle bende sapkinim bende takintiliyim adama ergen gibi fotoslarini calip kaydediorum arada acip bakiorumv :) en buyuk ilk askimi bile unutmusumdur yani dusun durumu :)))

efenimmm ne demek ne demekkk tesekkur ne demekk ben tesekkur ederim varligina .)
iihihii utandim yaw ;)

yeriiiiiiim seni beeeeeen
mmmuuccccckk

Yorum Gönder