Ayşe ARMAN'dan gelioOo;

"..- 95 ve sonrasında doğdukları söyleniyor.
O kadar sakin ve huzurlu görünüyorlar ki, kristal çocuklara otizm ya da "Asperber" teşhisi konulabiliyor. Gözleri ve bakışları hemen dikkati çekiyor. Derin derin bakan iki çift göz.
Mıktanıs gibi çeken bir kişilik.
Son derece sevecen ve mutlu çocuklar bunlar.
Geç konuşmaya başladıkları söyleniyor.
Müziğe karşı eğilimleri var.
Konuşmaya başlamadan şarkı söyleyebiliyorlar.
Affediciler.
Paylaşımcılar.
Doğaya ve hayvanlara düşkünler.
Şifacı yetenekleri olduğu söyleniyor.

Vejetaryen yemekleri ve meyve sularını, normal yemeklere tercih ediyorlar.
Kristal ve kayalarla ilgileniyorlar...


Siz inanıyor musunuz bütün bunlara?
- Ne inanıyorum, ne inanmıyorum! İlgiyle takip ediyorum.
Ve gülümsüyorum.
Ben, yeni çocukların algılarının yüksek olduğunu söylüyorum, o kadar.
Bunu bir hekim olarak her gün gözlemliyorum.
Bebek, genellikle 7 ila 10 günlük olunca gelir bana, ondan sonra birinci ayın sonunda.
Bir aylık çocuk, gözümün içine bakıyor.
İnanmayacaksınız ama "Ağzını açar mısın lütfen, bakmam lazım" diyorum, sanki anlıyormuş gibi açıyor. Aynı şekilde, "Aşı yapacağım, canını acıtacağım. Mecburum. Ama senin sağlığın için iyi" diyorum, yine "o seni anlıyorum" bakışı. "Madem öyle yap hadi" der gibi.

Müthişler. Yeni bebeklerin algıları gerçekten güçlü.
Ben sadece bunu söylüyorum. "

kristal bebekler varmis, 
cok guzellermis,
hassaslarmis,
sakinlermis,
cok da mutlularmis,

biz olamadik kristal,
ona yanarim..

.)

0 yorum :

Yorum Gönder