Beni niye bıraktın niye yalnızım canım cok acıyo anne der gibi bakıyodu yüzüme bugün
küçücük kollarındaki iğne izleri
delik deşik kıpkırmızı
gözleri suçlu suçlu sanki hasta oldum ben özür dilerim anne der gibi
hadi beni götür burdan çıkalım koşalım oynayalım abimle demek istedi
küçücük yüzünü boynuma gömmesi
yaşamak istiyorum anne demek istiyo
ölmek istiyorum tam şimdi
hiç bişey hiç kimse umrumda değil
kızım ölürse ölmek istiyorum
yaşarsa yaşamak
hayatımın ilk en büyük acısı
ciğerim acıyo
kalbim ciğerim dağlanıyo arabeskini dibine kadar yaşıyorum
ciğerim dağlanıyo içim ölüyo onunla
nolur yaşasın
çok küçük daha çok bebek
korkuyo üşüyo üzülüyo canı acıyo yalnız kalıyo anlamıyo neler olduğunu
evinin sıcaklığını istiyo oyunlar oynamak istiyo
veterinerin en köşesinde tek başına titreyerek ağlıyo
ben burda ölüyorum
biri bişey bana yardım etsin
ölmesin desin ölmesin
allahım insin aşağıya baksın iyileştirsin
yada benim canımı alsın

1 yorum :

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

demesene böyle yaa:(
allah şifa versin iyileşicek inşallah.
maçayamı bişey oldu yaa noluyo:(

Yorum Gönder