ALLAHIM TEŞEKKÜR EDERİM

HAMD OLSUN

BİNLERCE KERE ŞÜKÜRLER OLSUN

Ve sizlere de,,
Guzel yorumlarınız, destekleriniz, DUALARINIZ, üzülme kurtulucak'lariniz,,
Ahh ne kadar teşekkür etsem azdır derler, yapmacık gelir;

ama değil,
gerçekten az kalır teşekkür etsem her birinize tek tek,
hayır dualarıyla teşekkürler sonsuzca,,

OYLE GUZEL HIS KI,,

Allah düşmanımın dahi çocuğunu, hayvanını, ailesini, sahip olduğu herşeyi korusun, almasın elinden..

GITTIM AMA GELICEM

loyyyyyyy ;)

sonradanGelenEnGuzelEdit: Kızım kurtuldu, iyileşti binelrce kere şükürler olsun Rabb'a.. Rabb'ime..

4 yorum :

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

ayyy yaşasın çok sevindim gözün aydın kuzum allah bi daha göstermesin etinden et koptu canından can, ne de olsa "can yoldaşı" onlar:*

sünter dedi ki...

sevindim lollacim cidden sevindim:))

LoLLa dedi ki...

SÜNTER'İM ahhh çokkkkk tesekkur ederim sessiz destegine hissettim yanimdaydin sende biricigim sagolasin..

LoLLa dedi ki...

İPEKBOCEGIM canımsın ki cansın ki

Yorum Gönder