Bu gece gökten bir beyaz küçük yıldız gitti.
Mutsuzdu.
Hapisti.
Yarın diğer siyah yıldız gidecek.
Bu evin tüm ışıkları sönecek.
Bir yıldızı verdim, bile bile seve isteye.
Mutlu olsun diye.
Hapsolmasın diye.
Gittiği yerde bir küçük çocuk, bir anne var bütün gün yanlarında olan.
Dışarı çıkacak, ağaçları tanıyacak böcekleri kedileri kovalayacak
Yeşili tanıyacak güneşle oynayacak...
Diğer yıldız da aşık olduğu adama gidecek.
Küçük patisini ilk tutan adama gidecek.
Zamanında ben de aşıktım o adama.
O adam da bana..
Aramızdaki küçük siyah yıldız da aşıktı bize.
Şimdi ben herşeyi aldığım yere iade ederek kapımı çekip gideceğim usulca.
Kupa özleyecek Maça'sını, Maça özleyecek Kupa'sını.
Belki rüyalarında görecekler birbirlerini.
Belki de oh kurtulduk o yalnız evden diyecekler.
Zaten hep odadaydık diyecekler.
Olsun be birlikteydik yine de diyecekler belki de.
O kız bize bakarken ağlardı mutluluktan şimdi ne haldedir acaba diyecekler belki de..
Niye verdiki bizi diyecekler belki, niye ayırdıki bizi deyip anlamayacaklar..
Özleyecekler birbirlerini..
Kupa gitti, Maça bütün eve bakakaldı.
Kupa gitti ben bütün eve bakakaldım..
Yarın Maça gidecek ben bütün evin yıkılışını izleyeceğim.

Özür dilerim bebeklerim
Güzel oğlum güzel kızım özür dilerim..

Bütün fotoğraflarınızı sildim, tüm videolarınızı sildim
Yarın odanın kapısını kapatacağım, ben bu evden gidene kadar kapalı kalacak.

Artık bu evde pati sesleriniz olmayacak
Minik öfkeli havlamalarınız olmayacak..
Oynamayacak artık iki dünya güzeli köpek.
Benim telaşlı tedirginliklerim olmayacak eyvah yalnızlar diye..
Üzüntülü miyavlamalar olmayacak iki dünya güzeli köpekten gelen..

Son gece oğluşum dayan, uyumaya çalış.
Rüyana gelecek Kupa'n.
Oynayacaksınız yine.
Ama şimdi uyu nolur.
Yarın akşama kadar bütün ev senin.

Akşam aşık olduğun adam gelecek, onunla uyuyacaksın onun evinde..

Ben ilk kez bomboş evde uyumaya çalışacağım.

Sonra alışacaksın,
Alışacaksınız..
Ben alışamam.
Siz alışacaksınız.

AFFEDIN.