Bu yalnizlik denen sey nasil da cok koyarmis insana ayol
Sagim yalnizlik solum yalnizlik onum arkam yalnizlik
Sobe diyecek biri bile yok tam suan
Biri bana beddua mi etti yoksa ben mi yaptim bunu kendime
emin olamiorum bir turlu
Evet dunyalar okuzu bir sevgilim var, varligiyla yoklugu belli degil
E bende biraktim nerde isterse orda otlasin
Kendimi tam da kurak olmus bitmis mera gibi hissediyorum zira Nadastir bu diye kendimi avutmalardayim Yeni bir hayat mi gerekte yeniden ondan da emin degilim Kendimi bildim bileli icimde zaten koyu bir yalnizlik vardi da, etrafimda hep insanlar olurdu Simdi onlarda yok Nereye gittiniz lan Geri gelin Yada ben gideyim usta Gideyim kayip kendimi bulayim hukumsuzdur ilaninu kimseye haber vermeden Belki bulur kicima sokarim Way arkadas ezan hala urkutuo beni :s Evde 3 kedi evet neyime yetmiyo dogru CUNKU KONUSMUOLAR AQ! Gece gunduz tepemde konusan bi adam istiorum, golge kiskancligi olan adam degil! Baska bi adam gelsin beni benden alsin defolup gidelim O derece yalnizim lan Tamam o zaman baska bisey olsun geri gelsin insanlarim Oooof hay a.skm blog seninde :( Naturmortlari mi yap(a)madim, karakalemleri mi cizmedim (evet cizmedim bunaldim biraktim) kedilere kopeklere mi sarmadim (3adet kedim var) yemek tariflerine mi sarmadim, ilan-i ask mi etmedim (evet yaptim oyle bi hata) daha da kalmadi bi seramik kursuna gitmedigim kaldi yakinda onu da yaparim zaten Tsss

0 yorum :

Yorum Gönder