allah beni kahretsin la
la ben nasi bi insanim la yemin ediyorum kafami beynimi sikim sikim sikseler yeridir
hayir bok vardi elaleme bak oturdum onlari izliyorum besyuz keredir son 3 saattir verem oldum olucam
o ne lan insanin gozune sokup yaralari kanata kanata kahkahalar atiyo kiz
aaaay allah belami versin la
adami ariycam simdi ben ettim sen etme geri don nolur dicem ondan korkuyorum telefonu falan kapattim o derece :(

suna bi bakin ya nolur :(

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=Dlx1zFNPwBE&feature=endscreen

hatta suraya da koyayim buyrun
allaaaaah belamı veeeeeersin
en icten dileklerimle :(

biri daha bana bebekkus ne la diye mesaj atarsa kizlardan yemin vede billah ediyorum gelir oracikta siker dover geri donerim

ay allahım ya
siktirin gidin bi video cekmis koymuslar

6 yorum :

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

iğrenç bi çift yaaa kız geri zekalı diye baktım baya ııyyy:(
nesini izledin nesinden etkilendin bu ergenusların kızım yalnızlık başınamı vurdu aaaa gelir seni döver geri dönerim yeminle!!

ZIBBIDI dedi ki...

Lollam izleme böle akıl we ruh sağlığına zararlı ne bu yaa zewk için döwesim geldi be..:)

LoLLa dedi ki...

ipekböceği'm gerizekali merizekali ama sen yasanilana bak bildigin eglene eglene asiklar ya ergenus olsun geri gelsin hhhof :(

LoLLa dedi ki...

ZIBBIDI'm hhe olm sen yasanana olana bak ask iste baksana gayet bize sacma gorunuo ama bizim ruhumuz icimiz kalbimiz ölmüs bisi yapmislar bize aq :/
oooofffff

ZIBBIDI dedi ki...

Ya hiç sorma zoruma gitti belkide bende "sewdiceğimle" birlikte olabilseydim bokunu çıkarmakta bunları bile geçebilirdim yani..:D Tırnak içindeki kelimeyle potansiyelimi anlamışsındır sanırım..:D

LoLLa dedi ki...

ZIBBIDIM iste kisaca diyorum ki allah bizi kahretsin la

Yorum Gönder