15.12.2012

etmezsen..


Efendiiiim,

twitter kullanicisi olarak cok ilgili ve aktif olamasam da cogu zaman,
az once nwar nyok diye dolanirken resmen kanepeden ayaga firlayip saygi durusuna gecmek istedim;

duydum ki benden nefret ediyormuşsun, ET. etmezsen orospu çocuğusun.


işte budur!

Tini Mini Madam aninda tarafimdan follow, rt, ve daha ne yapabilirsem,
kadin yazmis walla hissettigim seye en net tercuman olmus,

tesekkurler burdan da Tini Mini Madam .)

tekrar ediyorum ve son derece sakinim,

Duydum ki benden nefret ediyormuşsun. ET. Etmezsen orospu çocuğusun.

3 yorum :

ZIBBIDI dedi ki...

Tuttum bunu...


Duydum ki benden nefret ediyormuşsun.Et.Etmezsen orospu çocuğusun.

LoLLa dedi ki...

ZIBBIDIM dimi nasi da guzel olmus aaahhh ah buyuk puntolarla kapılara pencerelere asicam

ZIBBIDI dedi ki...

muhattabi görünce cok güzel olur be..bende yaziyim bari bloga bi üstüne alinan olur belki. :-)

Yorum Gönder