- hoohhhoohoo kucuk kurbaaa kucuk kurbaaaa kuyrugun neredeeeee

 + kuyrrrrugum yok kuyrrrrugum yok kistirdim kosedeeeee lalalalaaaaaa

- neredeeeee neredeeee ben nerde yanlis yaptiiiiim
allaahiiiim neydi günahıııııım

 . SEN BILIYOSUN NAPTIGINI !

+ :s allah beni kahretsin o zaman
. DUR DAHA ONU DA YAPICAM

+ sagol
. RICA

  carpilmak isteyen olursa pesimden gelsin, garanti carpiliyosunuz zaten :/
baska turlu bu kadar ters gitmesi, defolup giden bi adami bu kadar ozlemek, is yerinden bi turlu cikamamanin aciklamasi olamaz yani

bu youtubenin de anasini sikecem bi gun zart zurt bisiler yapiyo habire hata hata
aq hayatim hata zaten
youtube acin gelinden damada yazip ömürlük olsun yazin
ne güzel oluyo hele bide aramizda kuyruk acisi olan varsa daha cok acsin sesini
bayaa baya kapiyi carpip giden adama yakilan agitta olabilir bu filhakika anasini avradini !

4 yorum :

ZIBBIDI dedi ki...

Senden çarpık olmasın benimde bir arkadaşım war içince allah la konuşan..:D

LoLLa dedi ki...

ZIBBIDI'm sagol annesim walla cok iyi geldi bunu soyledigin gonul rahatligiyla carpilabilirim artik alla seni kahretsin la :D

ZIBBIDI dedi ki...

Amin lollam Cümlemizi inş..:P

LoLLa dedi ki...

pphuhahah olm manyagiz yeminle ya hic normalimiz yok yeminle zttt pisss tisss tiris da tiris

Yorum Gönder