hiihohihih geri geldim allaaam tekrar tesekkurler Kedili Teyze* &  Paticikler için ! ;)
Can-ı gonulden hem de .)

* enemm kararsız kaldım hem herkes okusun istiorum, anlatılan kedileri hikayelerini bilsin tanısın öğrensin istiyorum hem istemiorum iste ooff allah beni kaaretsin la ne bicim bi hatayim len karar mekanizmam bile sifir nasi kiskanc bi insan oldum ben ya:/

simdi biliorum kendisi bana okuyosa kiskis guluyo way yagcilarda inecek var diye ama alakasi yok hageden yorumunu okuyunca ayaklarim k.cima vurdu sevincten hay allah razi olsun yaaa diye bagirdim yemin ve de billah ederim :)

cunku neden? abii kedim dogurucak !
ilk defa bi petshoptan hayvan alma hatasını yaptığımız kedilerimden, eve geldikten üç gün sonra az kaldı mantar illetinden kaybediyoduk, bildiğin hacı şakirle hayvanı yıkadık, iyileşmeye başlayınca da sevincimden hayvanı tavana fırlatıyodum zıplatıym oynatıym derken :)

şimdi gelelim bu kadar panik olma sebeplerime:

- doğuştan var bi panikAtaklık, zaten maşallah genetik hatayım sevinip üzülünce kendimi kaldırıp camdan aşağı atma potansiyelim oluyo :))

- baba sevgisi eksikliğinden olsa gerek gördüğüm her canlıya taparcasına bağlanabiliyorum, hele de hayvan, hayvan yavrusu ve insan yavruları söz konusu olunca (bazen pc ekranındaki kedi köpeğe bile! abartmiyorum)

 - Bu 3'lü bebekTakımına annelik yapmadan önce 2 köpeğim vardı, hiç biri şımarıklık uğruna alınmadı, kendimden geçerek sahiplenip baktığım dünya sevgilisi bebeklerimdi,
biri sevgilimin bana aldığı sonra da ondan daha fazla aşık olduğum Maça, diğeri de Maça'm evde sıkılmasın diye hayatımızın ilk hatasını yapıp istanbul'da (sikindirik veya iyi bilemiorum) bir köpek çiftliğinden satın alıp, aptal uzun ve tek başına bir otobüs yolculuğu yaptırdığımız dünyanın en güzel yavrusu Kupa'M'di.

  Sonra hiç beklemediğimiz şeyler olmaya başladı cehaletimizden ve bilinçsizliğimizden.
Kupa'ya o otobüs yolculuğunu yaptırdığım için halen içim acır, kendime aklıma küfrederim.
Sen tut, nette ilandan birilerini ara, anlat böyle böyle ikinci bir bebek istiyoruz methinizi sağlıklı koşullarınızı duyduk ve sizden bir bebek satın almak istiyoruz de.
Adam ne desin? Tabii ki dedi ki aa biz en güveniliriz, sağlık hijyen ne ararsan var etc..
Ben atladım hemen, ah tamam hadi yavrulara bakalım MSN'den bir sürü yavru resmi gördük, kameradan da gördük yavruyu, ah vuruldum bu bebeğim benim dedim, ücreti ödedik banka ile ve yavruyu beklemeye başladık.
Ben sanıyorum ki uçakla gönderilecek, adamın kendisi getirecek falaan filan.
Maldım çünkü ve herşeyden önemlisi cok heyecanliydim hadi hemen olsun dedim.
Ne çiftliği gidip gördük, ne adamı kadını şahsen gördük, ne yavrunun ve diğerlerinin kaldığı ortamları gördük; sisibillah hadi tamam al parayı ver yavruyu yaptım :(
ALLAH BELAMI VERSIN cok dedim halen de diyorum ve her yerde anlatıyorum.

Neyse, uc gun sonra bize bi telefon; "Efendim yavruyu bilmemne firmasının otobüsüyle bilmem kaç saatiyle gönderiyoruz, özellikle rica ettim adamın eline para sikistirdim aman bagajda gitmeyecek dedim "

höh dedim kaldım, ulan hani nasi gelcek bu hayvan? e iyi peki gelsin bari dedik ne diycem çıktı hayvanım yola coktan :(
neyse ama hala aklıma gelmiyo o yavru nasıl gelicek, sıcak mı soğuk mu kucakta mı kafeste mi gelicek aç mı susuz mu hasta mı korkar mı anneyi özler mi diye hiiç zerre aklıma gelmiyo sıkı bir orospu cocugu oldugum icin :(

neyse babamla bekle allah bekle otobusu, saat oldu gece 00.00..
soforu ararim, mauvini ararim tam olarak kac dk'da gelirsiniz, ne renk otobus diye diye geldi bebegim,
otobus durdu, kapi acildi, icinden bi adam merdivenden tam olarak inmeden elime bi plastik sepet tutuşturdu
AAAH ILK AŞK..
hiç aklıma gelir mi olumsuzluklar :(
hemen açtım kapağı yavrum iyice sinmiş, pısmış, sesi çıkmıyo, rezalet bir koku ve daracık plastik allahın belası bir sepetin içinde ..
halen aklımda değil hayvanın ne durumda olduğu ah ne güzelsin hoşgeldin kızım yavrum bebeğim söz iyi bakıcam korkmalarla eve geldik biz,
tabi evde de Maça bekler,
açtım sepeti bebeğim aşağı yukarı 1 saat içinde çıktı dolaştı yemek yedi su içti Maça'yla kaynaştı
herşey rüya, ben aşık anne onlar biricik aşklarım herşeylerim
derkeeen kabus..

Kupa'm sessiiiz Kupa'm durguuun
Kupa'm yemek yemez su içmez oynamaz kafasını eğip durur halsiz..
ishal olmuş ben tavuk üstü yağsız tuzsuz pilav patates derken bi taraftan  internet yutuyorum,
sonra ÇAAAT! Kanlı ishal belirtileri..
HALSİZLİK, İSHALDE KAN, KÖPÜKLÜ TÜKÜRÜK.

Ah kalbimin ilk ama en ilk çaresizliği acısı yangını..

Allahtan erken uyandım hemen o anki veterinerimizi aradık getirin onemli olabilir dediler, aslanParçası kardeşi aradım allah razı olsun hemen geldi goturduk,

adam baktı hmm umm bırakın bu gece burda kalsın falan ama açıklama yapmıyo, su olabilir bu olabilir parazittir ilac verelim kusarsa getirin falan
lan manyakmısın ne goturmesi hayvan olecek ! neyse biraktik onu orda ama ne mümkün kalbim aklım fikrim onunla
kapı önünde beklemeler o ateşten titrermiş meğer ben acıdan çaresizlikten..

neyse TAM 4 GÜÜN.
4 KOCA GÜN ACI ICINDE BEN VETERINERDE DIŞARDA, YAVRUM IÇERDE  BEKLERIM, EVE GİDER ARARIM AKSAM 22.00 ADAMLAR BUNALIR SESLERINDEN ANLARIM YINE DE AKLIM ÇIKAR derkeeen ANTIKA INSAN CEMO , allah ondan bin kat razı olsun, benim için yeri apayrıdır, kardeşim dostum herşeyim parçadır candır kandır,
onu aradim, icim hic rahat degil kalk gidip bi bakalim dedim,
ama nasıl ağlıyorum sanıyolar anneyi babayı evladı kaybediyorum, böğürüyorum acımdan geberiyorum gün gece karıştı birbirine, şurda o acı anlar;

http://lollacom.blogspot.com/2012/03/en-buyuk-aclardan-biri.html

http://lollacom.blogspot.com/2012/03/kanli-ishal-parazit-genclik-hastaligi.html

http://lollacom.blogspot.com/2012/03/gokkusag-koprusu.html

neyse boyle anlar zamanlar gecirdikten sonra dedim ki Cemocanim kalk bi gidip bakalim, ;
gittik gorduk ki aman allahım ya oha
o benim kucucuk hasta iyice kucucuk kalmis ve aslinda sadece 1,5 AYLIK GELMIŞ OLAN yavrum herseyim, kucucuk bir kafeste o allahın vicdansız arsızı veterinerde, ust katta havasız ama aydınlık bir odada, kaloriferin yanına bırakılmıs olan ayakkabıların yanında !!!!
kolları delik desik serumdan, ve kafesindeki kakası dahi TEMIZLENMEMIS !
orospunun evlatları boyle bakmıslar demekki !

cildirdim tabi cemocanim tuttu sakin ol alıyoruz bebegi dedi,
adam demesin mi alamazsınız veterinerimizin izni yok daha tedavi bitmedi !

la allahsız götlekler ne tedavisi ölüyomuş lan hayvan vicdanına soktuklarım bu hayvan hasta hasta !!
diyemeden aldık sepeti ellerinden dogru dışarı,
dısari ciktik ama hava soguk yavru titriyo tirtir atesten
allahım napıcaz diye dusunurken resmen gene bagırdım anammmm cemooo ibrahim abiyi arayak
aradık hemmen getirin dedi atla gel
allahtan yanımızda para vardı (bu vesile ile de benim icin ozellikle bu vesileden dolayı minnet içinde hep teşekkür ettiğim birine de sonsuz teşekkürler, çocuklarının ayağına taş değmesin..),
taksiye atladık doooğru batıkentten yıldıza (evet o yavşakkkk veteriner batıkentte bi yerdeydi  burdan da bildiririm borcu taktım aklımda halen iyi yaptım nah alırsın gtume sokarım gene alamazsın o sikik aptal ucube miktari),
 neyse,
bu sefer benim içim nasıl rahat, ibrahim abi kurtarucak diyorum sakın korkma uzulme biraz dayan ölme sakın biticek az kaldı iyileşicez diye yol boyu konusuyorum bu arada Cemocanımın da gozler doluyo cama donuyo konusmuyo konussa o da aglayacak halimize :( :) ne gunlerdi lan :(

neyse attık kendimizi ibraam abiye ama sepeti kaptı hemen nerdeyse butun ekiple kapıda beklemisler
daha biz kapıdan girmemizle hayvanı gormesiyle lOllA korkma ama belirtiler kanli ishal anlattigin kadar ve hayvanin atesi cok fazla hic mi bakmamislar demesiyle ben iyice yigildim tabi

hani nasil beklerler filmlerde dizilerde hayatta hastane ameliyathane kapılarında, doktorun agzinin icine bakarlar oyle bakıyorum ve gozumden akan yaşların farkında diilim sicim gibi
Hemen iceri steril odaya alindi, DELINMEMIS KOLCAGIZINDAN bi damara ates dusurucu antibiyotik serum verildi, ve dedi ki hangi ilaclari yaptilar?
la bilmiyomki hayvani zor aldik karnesini bile alamadik :(
tamam dur dedi nerde bu ben arar sorarim dedi,
ve inanirmisiniz ibrahim abi aradi, ulastik mi ulasamadik mi soyledi mi soylemedi mi inanin hatirlamiyorum,
neyse tedavi surecimiz ijkinci kere basladi
Ama icim halen rahat kurtaricaksin dimi diyorum psikopat gibi millete deli deli bakiyorum aglaya zirlaya agzimi yaya yaya agliyorum kucuk cocuk gibi..

neyse kurtulucak dedi,
ama sakin olucaksın ağlamicaksın yapabilirsen manevi olarak yanında kalıcaksın dua et gel konuş hatta burda kal ne istiyosan ama moralini dusurme dedi benide urkutuyosun yapma dedi
tamam dedim ama icerde gidip gizli gizli dinliyorum ne konusuyolar ne diyolar falan
allah dedim bi an dedi ki yahu cok kucuk dedi biri icerden,
tamam dedim ölecek ben gideyim intihar edeyim
hayir simdi size abarti gibi geliyo olabilir belki de paranoyakca hastalikli bisey ama yemin ederim aynen bunlari bu duygulari yasadim ve cevremdekilere de yasattim
sık sık gitmeye başladıma hemen her gun,
hic unutmuyorum bi gittigimde aslanParcam vardi yanimda o erkek haliyle dayanamadi halimize..
dusunun..
kapidan girdik, gorebilirmiyiz dedik, NERIMAN ABLA _ALLAH ONDAN DA BINLERCE RAZI OLSUN_ tabii gorebilirsin ama aglama brz kotu gorunuyo duzelicek dedi,
iceri girdik,
yavrum tertemiz kucuk bi hasta bezinin uzerinde, yuzunu duvara donmus, titriyo kafasini bile kaldiramadi, sesimi duyunca yeltendi kalkamadi..
hemen aldim kucagima ama ic ceke ceke agliyorum Kızıım Guzeller guzeli bebeğim uzulme korkma alicam seni iyilesiceksin annecim merak etme uzulme nolursun az kaldi bak burdayim diye basladim,
resmen anladi, o kucucuk kalmis kafasini dayadi omzuma miiy miiy diye
ooof
eve donerken daha yolun yarisina gelmeden gecenin 03.00 u olmus ben ariyorum nasil iyi mi biraz daha diye salya sumuk, eve variyorum saat olmus sabaha karsi 04.00 tekrar ariyorum biraz daha iyi mi diye,,
Ve yemin billah ediyorum ordaki hic bir kimse, hic bir veteriner hekim, hic bir calisan gorevli bana da demedi ki "eeh ama yeter 3 dakikada bi ariyosun", ALLAH RAZI OLSUN her aradığımda itinayla aynı sorulara cevap verdiler, telefonun ucunda ben katıla katıla ağlayıp konuşmaya çalışırken sessizce saygıyla beklediler toparlanıp konuşabilmemi sabaha karşı 6 da da, gece 12 de de, oglen yemegi saatinde de, her aradığımda bıkmadan usanmadan, ve o aptalca teselli cumlelerini kurmadan saygıyla davrandılar.
Bunu ozellikle anlatiyorum cunku o anlar oyle onemli ki, sanki o acıyla bebegin ölüm yada yaşam kararını onlar verecekmiş gibi gelip sadece oradakilere sığınıyosuuz Allah'in yanisira, caresizlikten..
    neyse iste tedavinin dorduncu gunu falan gittik gene ibrahim abi'ye aklım sıra ana yuregimle baskin yapcam ya :) gece saat 01.00
ben kotu manzara bekliyorum ya, anam ne goreyim bizim ufak kız orda bir veteriner hekimin gogsune yayılmış minik ayaklarla, patiyi de atmış adamın sol omzuna uyukluolar :D
ahahshs la bu ne hal ahshshahha gebersem mi sevincten taklami atsam bilemedim o an :)
CEMOCANIM hatirliyomusun :)))

neyse adamcagiz yeni dalmis cunku butun gece bizimkinin serumu duzgun dursun diye kucagında tutmus,
inanbiliyomusunuz?
kim yapar bunu? daha dogrusu yapabilir mi her veteriner hekim adayı?
ahhh O HOCAMDAN DA ALLAH RAZI OLSUN ADI YA KEMAL YA ISMAIL'DI emin degilim Ankara Veterinerlik Fakultesinde ogrenciydi yada asistandi onu da hatirlamiyorum affola :/

neyse boyle uzuuun uzun surec beklerken a ah o da ne,
bi gun isyerinde koseye cekilmis elimde telefon aglamamaya calisirken telefon caldi ve
IBRAHIM ABIM, IBRAHIM HOCAM kızın iyileşti koş gel al
resmen ciglik ata ata herkesi ope koklaya taksiye atladigim gibi kostum
ama yalnizmiydim yanimda CEMOCANIM mi vardi KARDES ASLANPARCASI mi vardi hatirlamiyıorum yemin ederim sevincten soktan :)))

anammmmm bi baktim bizimki herkesi yerlere yatırmış gülmekten ortalığı birbirine katmış ve o kadar iyi bakılmış ki verdiği kiloları oldugu gibi almış zımba gibi bi prenses olarak hev hev diye zıpladı ustumuze

AAAAGGHHHH AAAGGHHH

OZELLIKLE IBRAHIM HOCAMIZA
BUTUN A'DAN Z'YE EKIBINE
CANIM KARDESIME
CEMOCANIMA
AILEME
SIZLERE BLOG YAZARLARINA OKUYANLARINA HERKESE BINLERCE TESEKKUR YENIDEN SONSUZCA..
ALLAH HERKESTEN RAZI OLSUN

* allah'a inancım tamdı ama bu kadar yanımda olduğunu hissetmeye, dua etmenin bu kadar iyi geleceğine inanasım gelmezdi, ALLAHIMA DA SONSUZ ŞÜKRAN..

neyse coook uzun bir yazı sureci oldu,

akibetimiz acı oldu, bir sonraki post dizisinde anlatıcam ama önce

NOLUR AMA NOLURSUNUZ KIM OLURSA ISTERSE ISTESIN
PETSHOPLARDAN
HAYVAN CIFTLIKLERINDEN
OZELLIKLE TICARI AMACLI KURULMUS OLAN YERLERDEN HAYVAN ALMAYIN
HELE KEDI, HELE KOPEK HELE HELE ASLA V KAT'A YAVRU HAYVAN ASLA

hasta oluyolar
hasta olmaları yavruların sucu degil, yine biz insanlarin sucu
annelerden erken ayiriyolar en sevimli olduklari zaman olduklari, en cok para ettikleri donemler olduklari icin
o camdan kapali kafeslerde ister bir arada ister yalniz tutulduklari icin yavrular, ister istemez hasta oluyolar kapıyolar ve ILGILENILMIYOLAR
COGUNUN ASISI DAHI YAPILMIYO VE AA TABII YAPILDI ABLA BIZIM ANLASMALI OLDUGUMUZ VETERINER VAR ONA GOTURUN HATTA INDIRIMDE YAPAR ZART ZURT
d,yolar
KANMAYIN
BIRAKIN COCUGUNUZ, SEVGILINIZ, KARINIZ, KOCANIZ, ZART ZURTUNUZ AGLASIN ZIRLASIN
SABREDIN SAHIPLI, GOZUNUZLE GORDUGUNUZ BILDIGINIZ YERLERDEN SAHIPLENIN YADA SATIN ALIN
AMA ASLA PETSHOPLARDAN CIFTLIKLERDEN DEGIL
biliyorum bu hep soyleniyo ama inanin basima gelenleri fazlaliksiz yazdim, daha ne detaylar acilar var
basimiza geldi birinci elden
kedilerimde de ayni hataya dustum allahtan dirayetli ve sanslilardi sansliydik
dayanamadim miuw miuwlara, kardesler madem alalim dedim aldim ama icime sorun neler cektim korkudan,
mantar oldular eyvah olecekler dedim
gunlerce elimde supurge copuyle kakalarını karıstırdım biraz yumusayınca kan aradim parazit aradim
cogu zaman parmagima aldim kokladim anormal kokuyo mu diye
gulmeyin yasamayan bilmez o korkuyu
bana deselerdi ki lOllA yiyeceksin hasta mi, diilmi gorucez dese yemin ederim yerdim bile

tamam benimki abarti sahiplenmek olabilir, paranoyak olabilir ama ınanin PETSHOP VE CITLIKLERDEN ALINAN HAYVANLARIN SONLARI %95 AYNI OLUYO
sansliysaniz bizim kadar sonsuz acı korku icinde atlatiyosunuz
DEGILSENIZ GULE GULE YAVRUM EVLADIM OGLUM KIZIM . .
cunku insan degiller isin icine parasal hirs girdigi icin aman canim kedi kopek yavrusu biri ölürse digeri var mantigiyla yaklasiyolar cogu

NEYSE SUSTUM

ps: ne diyodum la karisti gene konu :/

1 yorum :

Kedili Teyze dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder