16.08.2013

:/

bu arada az once Edepsiz bugs. ' a cvp yazarken aklima geldi

nette Kediniz Ne Zaman Doguracak zamazingosu yok
walla yok
hani hamile kadinlar icin var ya online takvim seysileri, iste ilk dollenme zamaninin tarihi ilk regliniz son regliniz ilk evlenme yildonumuz ushsuhaua taaam civittim ozur
iste boyle bi hesaplama kediler icin yok
yani tamam biliorum ort.olarak 62-65 gun suruo ama iste anneYuregi dayanmio tam tarih ogrenmek istiyo :/
yoksa biz de tam tamina 9 ay 10 gun suruoruz ama cat diye veriolar tarihi
onu demek istedim yani :/

anaFikir: istiorum yani burdan, oyle bisi yapsalar da koysalar ne manyak kedi analari vardir benim gibi
sahsen ben o butonlara bile basarim ujBej kurusa acimam yeterki ogreniym :/

hayir yani, boyle evin icinden her an dogurucakmis gibi gezen bi kedi ve ordan oraya kutu gezdiren bi ben, cok zor oluo da .(

opff

9 yorum :

Kedili Teyze dedi ki...

O kadar çok kedim doğurdu evde, bahçede. Valla hiç takvim hesaplamak aklıma gelmedi. Sizinkine veteriner ultrason çekse bilir mi acaba? Bakın ondan da haberim yok.
Bizim de şimdi rotwiler hamile 2 gün sonra bir ay olacak ilk evlendiği gün. :) "karnı hiç büyümedi yav gidip ultrason çektirsek masrafa değer mi ? Hepi topu 1 ila 1,5 ay bekliyeceğiz" diyoruz. :)
Ee bir yardımım olmadı bu yorumu niye yazdım dedim kendime. Sanırım şunu demek için, valla istediğiniz kadar kutu hazırlayın, kızınız kendi beğendiği kuytu bir yere girip doğurabilir. Başıma geldi çünkü, bütün dolap kapakları ve çekmeceler sağlam kapalı olsun. Sağda solda ama genelde gözden uzak sakin köşelerde kutular yine de dursun. O kendi işini halleder. :)
Not: Tabi yatağınıza girip te doğurabilr, bu da daha orta birde yatılı okuyorken başıma gelmişti. Okulun kedisi yemişti bu haltı. Sanırım bana " gelecekte sen kedilerle çok işli dışlı olacaksın" diye haber vermek istemişti. :)
İşte böyleyken böyle, sevgilerimle. :)

LoLLa dedi ki...

Kedili Teyze
hhiiaaa sen hızır falan misin nerden ciktin sen ya allaaam blogun ismine yorumun icerigine bak yaaa ben seni bulana kadar ne cektim su iki gundur var yaaa oofff :)

basina bela olucaz kizim dogurana kadar uzgunum affet nolur sen gelmezsen ben gelir bloguna rahatsiz ederim taciz ederim mizm,izlanirim bize yardim et deyu :))

tamam simardim sakinim iyiyim
simdi bisi sorcam once: kızım 5 agustosta asagi yukari 40/42 gunlukmus, veterinerimiz 25-30 arasinda tetikte ol dedi sence acaba ayin 20sinde evdeki diger 2 kedimi uzaklastirayim mi gecici sureligine halaOtele mi biraksam diyorum?

suan bana kimsenin yapmadigi iyiligi yaptin aslinda, yardimim olmadi ne demek delimisin geberdim resmen allah razi olsun yahu diye yemin ederim bagirdim okur okumaz :)) deliyim ben walla bagirdim bas bas :)
"bütün dolap kapakları ve çekmeceler sağlam kapalı olsun. Sağda solda ama genelde gözden uzak sakin köşelerde kutular yine de dursun. O kendi işini halleder" su cumle var ya kimse kuramadi arkadas bunu ya, brz sonra annaticam :)

sonraki soru: dogum esnasinda ters bisey olma ihtimali ne olabilir? yani anneye bisey olursa godSave allah korusun burnu basik cunku minnosun nefes alamama gibi bisey soz konusu olur mu?

diger bi soru (sacma ama merak endise :/); simdi bu yavrular olursa 8 tane falan, e bizimkinin minnakMemelerinin sayisi yetmezse anneKedi akil eder mi hepsini tek tek emzirmeyi?

simdilik bu kadar :/ ya ozur dilerim inanilmaz bunaltmis olabilirim ama veterinerimiz denen muhtesem adam oyle relax ki raat ol bi lOllA nolur ya ay ben catlicam simdi diip duruo :)))

nolur su doguma gir sende bizle naklen yada uzaktan iste ya :(

Kedili Teyze dedi ki...

:))) uyumadan önce bir bakayım şu Lola kız benim yorumu görmüş mü dedim. Ooo ortalığı şenlendirmiş meğer. :)
İlk önce ben de 'sen' dierek devam ediyorum. Ve kendi yorumumdaki 'işli dışlı' da ne yaaa diye kendime kızıyorum.
İÇLİ dışlı olacak tabi o. :)
Yorumların için çok teşekkür ederim, yayınlamasam bile hepsi benim için kıymetli, dosyalayıp saklıyacağım gelen bütün yorumları. Maydanozu yazarken ağladım zaten. :( oğlumda bugün işe giderken okuduğu için duygularını mesajla bildirmiş. Şöyle: çok acıklı olmuş, üzüldüm a. m. k. Demiş. Sen ne dersin o küfür için gelince dövsem mi, yaşı da 26 yani. Hani döv desen de dövemem onu da bil de. :)))

Sorularına her zaman elimden geldiğince yardım ederim tabi ki.
1- kiminle evlendi sizin kız, kardeşler baba ayrıysa evet çiftleşeni gördüm çok nadir. Yani kocası evdekilerden birisiyse anne kedi 10 kaplan gücünde ona saldırıya geçer. Ama evin dışındaki bir kediyle çiftleştiyse, kardeşlerinden rahatsız olmuyorlar. Kuytuya çekilip doğuruyorlar.
2- ben hep türk sokak kedisi baktım. Sadece bir kedimin carrefour hanımın doğumu bir türlü başlamayınca götürdüm bir iğne yaptırdım. Eve gelince hemen doğurmaya başlmıştı şükür. Ve onun adı da yanlış yazmadım Carrefour. :) Hikayesi yarım olark taslakta duruyor, hala evde benim gibi orta yaşlı bir şişko olarak yaşıyor.
Evet iran kedilerinin burnu basık.
Ama bugün sana yorum yazdıktan sonra sayfanda gezindim, 3 tane doğum vdeosu linki vermişsin. Biri basık burunluydu, sorunsuz doğurdu.
Ayrıca da o videoların hepsinde insanlar doğumlara eşlik etti. Benimkiler hep çekil başımdan dediler bana resmen. Kıskandım, sinir oldum. :)))
Ve: oooo o memede onların arasında sürekli bir savaş ve hareket oluyor bir görsen. Anne pek karışmıyor çünkü yeminle emzirmekten aldığı hazzı çiftleşmekten almıyordur. Mutluluk bulutları halinde mest vaziyette yatıyor. Yüzünde huzur, rahatlık gözlerde çoğunca kapalı. Hee kimisi az emip zayıf kalıyor bazen. Ona da ben müdahale edip emmesini sağlıyordum. Sende akşamları işten gelince ilgilenirsin. Öyle bir durumda tabi.

LoLLa dedi ki...

KEDILI TEYZE kediyoldasim canKurtaranim iyiki gelenim (ben boyle lakaplar takarim soyliim :));

yayinlama zaten orasi benim de siginagim oldu ben niye ortak olduysam bilemedim :/ Ah Maydonoz'u hatirlatma acma o konuyu bogazim dugum..
bu arada walla dovme cunku ben de bi kadina gore gayet saglam kufrederim :/ :p

annatayim ucsuzBucaksız sorularımın ucsuzBucaksizcevaplarini ;

1. maalesef babamiz evimizdeki Pasa :/ ama o kismi hallettim, ayin 20si gibi sasha ve pasa'yi halamlara birakicam bi kac gun evler arasinda mekik dokuycam, cunku halalar tatile gidio benimkiler evde depressyona girmesin diye mecbur her gun gidip bakicam :/
cunku nolur nolmaz urkuorum bisey yaparsa falan diye bebelere :/

2. ahahahh okuycam Carrefour'u kendini asilara goturtmus bide o halde cadi :p allaam bizim vet.imiz de tatilde olucak gelemezse mecbur acil durumda bende kapip goturucem napim :/

3. o dogum videolarini var yaa agzim acik izledim mahvoldum yaa ama bide baska bi yerde bisey izledim; anne kedi bebelerden birini dogurur dogurmaz dondu arkasini otekilerle ilgilenmeye basladi, kadincagiz da terk edilen yavruyu havluyla tuttu, once yuzunu brz sildi sonra geri kalan plasentayi yirtti elleriyle :/
off igrenmem asla hele hele bu durumlardan ama bizde oyle bisey olursa ve ya yanlis bisey yaparsam, mudahale edemezsem o sokla unutursam falan diye inanilmaz urkuorum gerci yanimda cemocanim olucak ama iste o da acemi ben hem acemi hem panik hem anne :/ hhoofff
-bu arada gozden kacirdim sanma ortaYasli kismini, ben sana diim biz kadinlar 100 yasina gelince yaslanicaz hepimiz! abi ben bunu bilir bunu soylerim ortasi genci yaslisi yok, ne zaman gelirim 100 yasina heh yaslandim derim ölsemde ölmesemde oyle bu is peeeh .)-
uuuf emzirirkenki halini gorsem sag salim insallah yoksa artik mudahele edicez mecbur tirssam da :/ bu arada ben resmen patrona dedim ayol bole bole benim kedim dogurcak ilk dogumumuz zaten bu ara pek iş yok ben gidiore :))
Walla ahahhahha napim vari yogu kedilerim var bi :(

aayy gorcez hep beraber neler olcak :/ habire kizin basindayim doguruyo mu ne zaman dogurur ki ne zaman sasha'yla pasa'yi biraksam, biraktigimda piskoljileri bozulur mu diyee diye benim piskoljim kaycak hic biriniz beni duzeltemiceksiniz sonra al iste bu da gitti diye dolabin ustune koyup izliceksiniz beni oole :p

opucukkkleeer sevgiler selamlar sanaa .)

Kedili Teyze dedi ki...

Sığınağın olması.... Ne güzel yaa, hoşuma gitti bak. Şu an kısaca cevap yazayım.
Kediler köpekler kadar sıcakkanlı olmadığı için ( genel olarak insanlara yani) halanın evin boş olması iyi olmuş bence.
Dünya da bir tek bizim carrefour ' u gördüm gelen eeeerrrrkkeeekkk misafirlerin daha totosu yer görmeden kucağına atlayan. :))
Neyse sen o evde her tarafı gez, otur. Üstünden çıkan ne bileyim kazak gibi -yaz günü şaşırdım herhalde:p- bir şeylerini de orada bırak. Kokun mevcut olsun orada yani. Tek değil de 2 kedi oldukları için azıcık idare ederler diyedüşünüyorum. yanlız ayın 20 si çok erken olabilir. Onları 25 ine doğru evde ayrı odaya koyup doğunca götürsen????
Benim oooonca kedi içinde yavruya zarar veren bir erkek kedim oldu. Genel olarak vahşileşen anne oluyor malum. Ama seninkiler dışarı çıkmadığı için ortada tek kızvar. Bilemem o durumu tabi, risk alamayız. :)
Eminim doğum sırasında sana biiir soğukkanlılık gelecek böyle hatta sabah bir kalkacaksın bütün bebeler doğmuş. :)

Not: benimkilerin hiiç biri doğum sırasında inlemedi, miyavlamadı. Gıkı çıkmadı. Videodakiler neydi öyle yaa? Hangisi normal kedi? :))

LoLLa dedi ki...

Kedili Teyze kurtarıcım kediYoldasim

ehh evet ama ben bugun dayanamadim sashayla pasa'yi goturdum biraktim dayanamadim :/ :D yrn aksam yola cikicaklar, alissinlar brz eve diye
zaten halamda kalmaya cok alisiklar 2 ay kalmisliklari oldu bi iki kere alisma konusunda bi sikinti yok da iste bana olcak olan her gun gidip kontrol edicem icim durmaz cunku :/ :))
gerci gorsen sanki mia rahatladi gibi hissediorum yani gevsedigini tedirgin gezmio yanima koltuga atlayip basini koluma falan yaslamaya basladi :)
bu arada ben y.odasinin kapisini kapattim, salona tasindim :)) yatagin altina girio cunku dogum orda olursa mudahale edemem diye malum yatagin altinda kalmayak ikimizde ahsusha bende giremem al basina bela o zaman :D

aayyyyyyyy insalllaaaaaaah o sogukkanlilik bana bi gelirse omru boyunca gitmez walla ruhum kurtulur :p

normal kediden ziyade sahipler normal ya bana gore ben bilmiorum napcam insallah cemocanimla sen naklen baglanabilirsiniz yoksa sctim afedersin :D

pff

Kedili Teyze dedi ki...

Aa oraya alışıksalar tamam iyi olmuş. O tabi ki rahatlar mia'cık , evden erkek tehlikesi gitti. Hem de nasıl ferahlamıştır. Ben diğerlerinin haklarını da gözetmeye çalışıyordum alışıklar madem sorun yok. :))

LoLLa dedi ki...

Kedili Teyze Kali'mdostum ;)

yok yok bazen ydisina gittigimde mecburen halama birakiorum,
her nkadar bebeklerimin piskoljisi bozuluo olsa da max.2 ay kaldiklari oluyo,
simdide galiba brz uzun kalicaklar mia & bebeklerinin toparlanmasi herseyin yoluna girmesi icin beklicez galiba :/

Kedili Teyze dedi ki...

Benim blogdaki değişikliği farkedecek misin bakalım? :))))

Yorum Gönder