hayatınızın ilk aşkı ilk hayalkırıklıklarını yaşattıysa
hep gidecek korkusuyla yaşattıysa
ya giderse diye korkulara attıysa minik kalbi
sonra ya gelirse diye korkuttuysa
ya gelirde beni burdan alırsa korkularını içirdiyse
ve her seferinde buyukInsan yasaminda oyuncak ettiyse minik kalbi
bi yerden sonra tıkNefes yaşamaya alıştırdıysa 'sevmiyorum seni kakaKiz kotuKiz kotuEvlat' seklinde
hatasız olmak zorundasın'ı aşıladıysa
sen yapamazsını yaşattıysa defalarca üstüne
yanında kalayım yap bakalım'ı da yapamadıysa
yılBeyıl ilkAşkınızı suçlamaktansa kendinizi suçlamayı öğretmişseniz kendinize bide
eyvahlar olsun
eyvahlar olsun
eyvahlar olsun


ps: kızÇocuğu yapmayın.
erkek doğurun.
misal ben,

ben kız çocuklarını hiç sevmem,
gerçi çocukta sevmem ya,
kız çocuklarını özellikle sevmem
antipati değil de,
bakımları zor
onun yerine kediKöpek al arkadaşım
inan daha kolay,
bak ben 2 tane kızKedi bakıyorum,
benden pay biç
bunların kedisi daha tatlı oluyo,
ustelik daha kolay,
oyle araman gerekmiyo telefonla falan,
mamasini suyunu koyuyosun,
onlar duruyo kendi kendine.
merak ettiginde azarlamaktan cok panikliyosun
azarlamayi akil edemiyosun 'essogluessek ne haltlar karistiriyosun sen gene' seklinde,
hayır ogretiyolar yani
azarlamaya kalktiginda agzina sicip birakiyolar
bide yetmiyo agzina sictiklari, kiclarini donup gitmeden hemen once oyle bi bakiyolar ki yuzune
Sen kimsin de beni azarliyosun, bok! der gibi,
sonra da kiclarini donup gidiyolar
sonra affettir affettirebilirsen
her yaklasma, af dileme caban kanli sonuclaniyo
elini kolunu bacagini hatta yuzunu kan revan icinde birakiyolar
senin kalbin kaniyo, onlarin degil.

ben babama hiç yapamadım mesela,
hala da yapamam,
oyle it gotundeki bok gibi dolanirim pesinde,
yaranamam
yara alirim
ya ra na mam
ama artik
ya ra la na mam
kaldirmiyo aga..
kalpRuh ikilisi kaldirmiyo.


ps: kediKopekKus bakin,
kizCocuk yapmayin,
yok illa kiz olsun diyosaniz da
kizKedi, kizKopek, kizKus, kizMaymun alin

beslemesi ve bakmasi daha kolay.

lOllA kacaaar aga

4 yorum :

matias dedi ki...

tayyip okusa; cocuk yapmayı senden ogrenecek degiliz derdi:)

LoLLa dedi ki...

matias yaa ahshshha
gicikmisin sen aklimi aliosun boyle aniden cikip cikip :)

tayyibi babadan saymiore,
bide nasi yaparlarsa yapsinla iki duz bi ters ama yapmasinlar yapar gibi yapsinlar sonra sabah kalkip bebekKediKopek alsinlar diorum :)
bence en guzel cozum iste ppeeh :))

matias dedi ki...

:)))
birlikte yasadıgı halde birbirine saygı-sevgi duymayan insanların yasadıgı bir toplumda kedi kopek olmak kadar kotu bisey olamaz..

kucuk bir hikaye;
gun icinde kaldırımda besledigim guvercinlere apartman sakininin tepkisi; evladım kusları besleme, camları pisliyorlar..

:))
dahası,
ucup gitsinler diye uzerlerine su serpiliyor..
kafamı kaldırıp gokyuzune baktım ve dedim ki; boylesi gereksiz insanları yaratmandaki amac ne?

dip; simdi sen uyumuyorsun ya
ısıgı ac:)

LoLLa dedi ki...

matias :)))

saygiyi sevgiyi gectim de esas sorun baba psikozu
eger baba olmayi veyahutyadaisteherneskimse anne olmayi beceremiosa eril/disil kisi ve israrla diosa yok arkadas ben en ilkel gudumu tatmin edicem bana muhtac olucak bu canli nihaha",
o zaman gitsin kediKopek alsin
zaten dusmanCanavar yaratacagi icin, o baktigi gun gelecek gtunden siringayla kan alacak

ahaha az sapik diilim yanniz ofkeye bak be hhey yavrum lOllA yuru be kim tutar :D

ps: bide allahla konusani gordum daha once,
onu hic duymamisti hep seni seviyo sen konussana bi :) ve ne hikmetse hageden bana iyi davranirdi :) yani godSave :p

sonunuz benzemesin aq :( :) hahaha simdi ne dedim diyosun bende bilmiyorum noldugunu :)

dipdipdip: acamam isigi falan zira kedimHamile gozune isik giriyo yavrumun :p

hofff aq :/

:))))

Yorum Gönder